Flektin eteen joku hyttysverkko tms.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
pekkap

Flektin eteen joku hyttysverkko tms.

Viesti Kirjoittaja pekkap »

Moro,

tästä on varmaankin puhuttu jo pariinkin otteeseen, mutta en haulla löytänyt aiheesta viestejä. Eli:

Onkos kukaan laittanut Samaran lämppärin puhaltimen kopan eteen hyttysverkkoa tms, ettei lehdet ja koivunsiemenet pääse puhaltimeen? Nyt kun sain paineilmalla kanavat puhallettua melko tyhjiksi ja noukittua kopan alta viimeisetkin ratisijat, niin voisi laittaa jonkin "suodattimen" siihen kopan aukon eteen.

Hyttysverkko tuli ekana mieleen, siitä ainakin ilma kulkee hyvin läpi. Entäpä joku ihan oikea suodatinmateriaali, vaikka pölynimurisuodatin tai mitä nyt tuolta Etoltasta saa?
pekkap

Vastaanpa itse itselleni: tuollahan Kokemuksia-palstan puolella Jaska HKI mietti samanlaista viritystä 110:iin. Innolla odotan kuis käy.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Samarassa olen käyttänyt suodattimena menestyksellisesti sukkahousuja :)
Sukkahousut mustan kotelon ympärille, joka on puhaltimen päällä konetilan ja tuulilasin välissä; siinä "kaukalossa". On ainakin halpa tapa ja estää tehokkaasti suurempien roskien sisään pääsyn.
Muinoin Konelassa myyttin sudatinsysteemiä tämän saman kopan tilalle.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

ladamaster kirjoitti:Samarassa olen käyttänyt suodattimena menestyksellisesti sukkahousuja :)
Sukkahousut mustan kotelon ympärille, joka on puhaltimen päällä konetilan ja tuulilasin välissä; siinä "kaukalossa". On ainakin halpa tapa ja estää tehokkaasti suurempien roskien sisään pääsyn.
Muinoin Konelassa myyttin sudatinsysteemiä tämän saman kopan tilalle.
Ja eikun ilmoitus Niksi-Pirkkaan... :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
pekkap

Oishan tuo sukkahousukikka pitänyt itsekin tajuta! Nyt äkkiä etsimään nailoneita pankin rappusilta.
Vastaa Viestiin