Ratti..??
Re: Ratti..??
Sopii mutta ainakin se aito oikea nappiksen BA3 ratti on käteen niin kamala että itse en laittais kuin johonkin orkkisklassikkoon. Mieluummin etsii käyttöautoon vaikka jonku nahkaisen pikkuratin, ne liikkuu kaiken lisäksi vielä samassa hintaluokassa kuin ne hengenohkaset vakioratit.
21013 1500 16v Turbo rojekti
Minusta ei oikein ulkonäöllisesti sovi 2105:een. Eipä siinä ruma se 2105 rattikin on. 2107:n ratti on minun silmään paremman näkönen.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Mikä siitä klassikkoratista niin kamalan tekee? Itse ajelen sillä paljon mieluummin kuin jollain pienemmällä...
Kunnon ratit tulee Italiasta eikä siinä taatusti lue LADA... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Niin siis klassikkoratti on hienon näkönen nappiksessa mutta kanttikseen en laittaisi. 2105 ratti taas on ruma vaikka sen laittas mihin tahansa LadaanZapsky kirjoitti:Mikä siitä klassikkoratista niin kamalan tekee? Itse ajelen sillä paljon mieluummin kuin jollain pienemmällä...

Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Tarkoitin lähinnä tuntumaa, en näköä. Joku täällä valitti että kamala käteen. Ja hei, minulla on reilusti keskivertoa isommat kädet, joten...
^124:sta kun kävin koeajamassa uuden vuoden aikoihin niin huomasin jo pihalla autoa pyöritellessä että kyllä se aika kamala oli käteen.
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Joo ei en miä ajomukavuutta haekkaan.. Kylhän joku ralli ratti ois hieno mut meinasin vanhentaa auton lookkia nii se vanha hiuksen ohut ratti mis vähä niit kromi härpäkettä nii ois itestä ihan hieno.. sit kromiset puskurit viel nii avot...