Tervehdys talvisesta Lapista
Innokas katsastusinsinööri tökki Ladani (1200L vm -88) pohjan seulaksi. Mistä löytyisi valmiksi pokatut korjauspellit nappisilmän kummankin puolen etujalkatilaan. Motonetissä sanoivat ettei löydy noin vanhoihin autoihin peltiosia.
Ei taida "ratsupaikat" enää riittää...
Mistä korjauspeltejä Ladaan?
Re: Mistä korjauspeltejä Ladaan?
Venäjältä niitä tuntuu saavan, itse katselin niiltä tuolta snake.ru sivuilta, siellä on hyvä valikoima ja selkeät kuvat.
Eli suuntaa http://snake.ru/catalog/ osoitteeseen ja valitse sieltä vasemmasta reunasta "Кузовное железо" niin rupeaa näkymään lista peltiosista.
En osaa sanoa kyllä siihen mitään että paljonko ne hinnat mahtaa olla esim. viipurin tai pietarin liikkeissä ja millainen saatavuus, mutta voisi kuvitella jossain määrin edes olevan suuntaa antava tuo hintataso ja valikoima. Tällä foorumilla on kyllä noita aktiivisempiakin Venäjän kävijöitä, että ehkä joku heistä osaa sanoa tarkempaa saatavuutta ja hintaa ja tuodakkin niitä tuolta.
Mutta itse elän ainakin uskossa että niitä saa tuolta ja hintataso on niin alhainen ettei maksa vaivaa noita ruveta askartelemaan itse. Olen tässä koko syksyn koittanu käydä hakemassa vähän peltiä omaan nappikseen mutta ei vielä saanut aikaiseksi.
Eli suuntaa http://snake.ru/catalog/ osoitteeseen ja valitse sieltä vasemmasta reunasta "Кузовное железо" niin rupeaa näkymään lista peltiosista.
En osaa sanoa kyllä siihen mitään että paljonko ne hinnat mahtaa olla esim. viipurin tai pietarin liikkeissä ja millainen saatavuus, mutta voisi kuvitella jossain määrin edes olevan suuntaa antava tuo hintataso ja valikoima. Tällä foorumilla on kyllä noita aktiivisempiakin Venäjän kävijöitä, että ehkä joku heistä osaa sanoa tarkempaa saatavuutta ja hintaa ja tuodakkin niitä tuolta.
Mutta itse elän ainakin uskossa että niitä saa tuolta ja hintataso on niin alhainen ettei maksa vaivaa noita ruveta askartelemaan itse. Olen tässä koko syksyn koittanu käydä hakemassa vähän peltiä omaan nappikseen mutta ei vielä saanut aikaiseksi.
Paavo & Lada 1200L
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Huomisen 25.10. kuormaan ehti vielä, kun laittaa YVn, joka on minulla aamulla. Laitoin itse sinnepäin YV missä kyseltiin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Onko muita linkkejä mistä noita pelti osia kannatais katella?,Kun kattelin et tuolta löytyy aika huonosti omaan nappisilmään osia tai sitten oon vaan sokea,Esim etulokasuojia,kokonaisia etupeltiä,takapeltiä.
Kyllä tuolla sivulla oli niitä nappiksen lokasuojia vielä kesällä kun sellasia tuossa suunnitelin hakevani. Pitääpi hieman selvitellä asiaa.
Tais jäädä omat reissut nyt jäädä tekemättä tuonne varaosakaupoille, kun auto on menossa talvehtimaan.
Tais jäädä omat reissut nyt jäädä tekemättä tuonne varaosakaupoille, kun auto on menossa talvehtimaan.
Paavo & Lada 1200L