Lada Laukes

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Anza

Lada Laukes

Viesti Kirjoittaja Anza »

Saakeli just saati kone toimimaa ni sit se hajoo. siin on 1.6 litranen mylly kisa nokalla ja portattu kansi ja madallettu noin 5mm. kevennetty vauhtipyöra ja nyt palo kannen tiiviste. se kusi öljyn sekaa vedet. ei ollu yhtää kivaa. laitoin sitä konetta toimimaa jonku viikon nyt on pakko sanoo kyll et hitsit :evil: .hyvin se veti paskarunkii kakkosell asfaltill
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Aika hurjalta kuulostaa tuo kannen madallus... Olikohan 1700:n tiiviste jotenkin parempi kuin muut ja hyvillä pulteilla reiluun momenttiin niin voisi kokeilla jos kestää :shock: Jos ei kestä niin liekkirengasta tai sitten uusi kansi ja ottaa lohkosta sen aineen eikä kannesta...
Vauhdin tae - alamäki
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Kannesta on otettu liikaa pois, se alkaa peräämään kun on niin ohut siitä palotilojen reunalta. Tuon saa pelastettua vielä kun hitsautat sinne vesitilaan tuet ja viet oikaisuun.
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

5mm kuulostaa joo hurjalta. Jos toi on vielä ketjukone, niin mitenkäs on saatu ketjuun kireys? Kaipa sitä tossa pääsee jo lyhentämään lenkillä.
Itellä 1,2mm lasku tosin jäi melkein puristussuhteessa tappion puolelle, kun palotilojen muokkaus oli vienyt niin paljon materiaalia. Nyt se olis toisaalta tosi hyvä turbo-aihio :lol:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Anza

Viesti Kirjoittaja Anza »

oli ollu liian pieni ventiilin välys ja pakoventiilit menny soikeeks muuten oli puristuksia ennen tätä noin 15-17 barii
Vastaa Viestiin