Lada 110 - mallista on saatavana pidennetty limousine-malli Lada 21109 Konsul.
Kiinnostaisi tietää että onko noille olemassa ostajia? Kuka ihmeessä tuollaisen haluaisi?
Vai onko niin että kukaan ei tuollaisia osta, eikä niitä oikeasti valmisteta,
vaan kyseessä on AvtoVaz:in käsitys hyvästä markkinointikikasta perusladoille?
Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?

On varmaan muutama valmistettu, tuskin ne yhtä on monilla eri väreillä maalannut ja eri maissa kuljettanut...
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Kyseessä on kuitenkin jo aika vanha juttu, sillä noita on valmistettu v. 1999-2002. Valmistaja "НПФ "АвтоКомплект".
http://www.autowp.ru/vaz/lada_110/limousine/
Kysynnän uskoisin olleen aika vähäistä, tosipaikassa venäläinen kuitenkin turvautuu "limousine-Mersuun". Tämä nähtiin mm. eilen Putinin virkaanastujaisissa.
http://www.autowp.ru/vaz/lada_110/limousine/
Kysynnän uskoisin olleen aika vähäistä, tosipaikassa venäläinen kuitenkin turvautuu "limousine-Mersuun". Tämä nähtiin mm. eilen Putinin virkaanastujaisissa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Jos ja kun noita on myyty, niin olisi erittäin
mielenkiintoista tietää millaisessa käytössä ne ovat!
Voiko tuollainen olla jossain päin maailmaa jonkinlaisena
edustusautona? Rehellisesti sanoen, täältä Suomesta käsin
katsoen tuntuisi uskomattomalta että joku omistaisi tuollaisen ja
olisi vielä palkannut kuljettajan!
mielenkiintoista tietää millaisessa käytössä ne ovat!
Voiko tuollainen olla jossain päin maailmaa jonkinlaisena
edustusautona? Rehellisesti sanoen, täältä Suomesta käsin
katsoen tuntuisi uskomattomalta että joku omistaisi tuollaisen ja
olisi vielä palkannut kuljettajan!
Voitto
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Vaikea arvailla tuon varsinaista kohderyhmää. Mieleen itselle tulee "limousine-palvelua" harjoittava liike, joka käyttää sitä esim. hääkuljetuksissa jms.
Sen rakentamista sarjatuotantomallina selittää myös tuo ajankohta.Vuonna 1997 kun 110 tuli linjalle, niin se oli Ladalta silloin viimeistä hottia. Vaikuttimena on varmasti ollut myös kustannustekijä, vuonna 1998 Venäjä oli pahassa talouskriisissä. 110 Limousine pystyttiin rakentamaan edullisemmin kuin tilaamalla länsivalmiste.
Sen rakentamista sarjatuotantomallina selittää myös tuo ajankohta.Vuonna 1997 kun 110 tuli linjalle, niin se oli Ladalta silloin viimeistä hottia. Vaikuttimena on varmasti ollut myös kustannustekijä, vuonna 1998 Venäjä oli pahassa talouskriisissä. 110 Limousine pystyttiin rakentamaan edullisemmin kuin tilaamalla länsivalmiste.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Tässä on varmaan tähän teemaan sopiva kuvajuttu, jossa ihmetellään vähän samaa asiaa kuin Voittokin.

Miksi tehdä niin paljon muunnoksia..Yksikin olisi riittänyt
Kuvassa VAZ 21119 "Katafalk".

Miksi tehdä niin paljon muunnoksia..Yksikin olisi riittänyt
Kuvassa VAZ 21119 "Katafalk".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Kuka kumma ajaa limousine-Ladalla?
Voitto kirjoitti:Jos ja kun noita on myyty, niin olisi erittäin
mielenkiintoista tietää millaisessa käytössä ne ovat!
Voiko tuollainen olla jossain päin maailmaa jonkinlaisena
edustusautona? Rehellisesti sanoen, täältä Suomesta käsin
katsoen tuntuisi uskomattomalta että joku omistaisi tuollaisen ja
olisi vielä palkannut kuljettajan!
Jos olis rahaa ostasin tollasen heti ja ihan arki käyttöön emäntä puikkoihin, sillon olis elämä kohillaan.


