Mitä bensaa?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
LadaMikko-82

Mitä bensaa?

Viesti Kirjoittaja LadaMikko-82 »

Nonii, kattelin tuolta etsi-toiminnon kautta tietoa, mutta ei sattunu nyt sopivaa viestiä silmään. Eli mitä käyttäisitte lada 1200 l -83 bensana? Ja laitatteko tankatessa lyijylisää? Kiitos, jos joku kehtaa vastata. Siis lisäykseksi se, että tähän asti käytetty venäjän bensaa, mut nyt ei sieltä saa, joten 95e vai 98e?
zapper

Re: Mitä bensaa?

Viesti Kirjoittaja zapper »

Minä olen tuossa -88 mallin nappiksessa käyttänyt Venäjän 92-oktaanista ja Suomesta jos olen tankannut, niin pelkästään 98E5. En ole käyttänyt mitään lisäaineita.
LadaMikko-82

Kiitos vastauksesta. Setä kehoitti laittamaan lyijylisäainetta bensan sekaan...en sit tiedä onko tarpeellista...
lada.h.s

Viesti Kirjoittaja lada.h.s »

Ei ole tarpeen lyijylisäaineen käyttö. Ladan sylinterinkannet ovat olleet aina alumiinia ja ne eivät lyijyä tarvitse.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
LadaMikko-82

Nonii, paljon kiitoksia näistä. Asia selvä. :) Tää foorumi toimii tod. hyvin!
Vastaa Viestiin