Street Dynolla kiskaistiin...

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Street Dynolla kiskaistiin...

Viesti Kirjoittaja micco »

Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Minkä kokoisista vastuksista olet tehnyt sen anturoinnin puolalle? jos vaikka itsekin innostuisin kokeilemaan kun tuli läppärikin ostettua.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Turbiini kirjoitti:Minkä kokoisista vastuksista olet tehnyt sen anturoinnin puolalle? jos vaikka itsekin innostuisin kokeilemaan kun tuli läppärikin ostettua.
Laitteisto ei ole mun joten en osaa sanoa. Pitänee kilauttaa kaverille...
KariM

Viesti Kirjoittaja KariM »

Piuha oli minun, tehty tällä ohjeella:
http://www.students.tut.fi/~monkala/tmp/wire.gif
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Minkälaisia lukuja olette ladan kanssa tuohon softaan tunkeneet?
KariM

Viesti Kirjoittaja KariM »

Parametrit näkyy tuossa mikon käppyräkuvassa. Autossa oli joku orkkissytkää kehittyneempi kärjetön laite, siitä tuli hyvin kaunista signaalia jolloin triggeriarvot sai helposti kohdalleen. Jonkun huonomman signaalin kanssa on enemmän vaikeuksia.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

No siitähän ne tietty näkee.

Tuli kateltua softaa ja mietittyä mitä mahtaisi käyttää. Nuo luvut varmaankin on aika lähellä melkein kaikissa ladoissa, kunhan vaan vaihtaa välitykset oikeiksi.
Vastaa Viestiin