Kaikille kiitoksia, lämmitti sydäntä kun oikeet ladistit anto näin lämpimän vastaanoton
Sergei, eikö tää ookkaan alkuperäinen ratti? Tämähän ratti jää, maalataan vaan uudestaan mustaksi ja sitten uusi pitopinta (mikä toi nyt sitten ikinä onkaan...) päälle ja sit nautitaan. Olis urakkanuppi, niin olis suoraan rekasta tää
Lolalla ainakin sit oikeen värinen Lada

Tosin tää maalataan luultavasti Ladan värikartasta löytävällä "erikoisvärillä", en oo yhtään sellasta nähnyt. Vähän Candy Punaisen tapainen näyttäis olevan, laittelen kuvaa siitä joskus.
Itellä on DevilBissen uusin GTI PRO ruisku, myyntihinta yli 500e mutta suhteilla sain 238euroon. (Ja todellakin maksan kaiken itse, kesätyöt + myydyt osat + myydyt mopot, eli ei tarvi tulla rutiseen, että vanhempien rahalla tää rakennetaan

)
Saan maalattua koulun maalauskammiossa uunituksen ja maalien hinnalla, eli ei yli 200euron taida mennä ylimaalauskaan. Siis kun tuon pohjat tehtyinä koululle.
Kappa, 110, Laabani ja H.S. Kiitoksia vaan! Tästä yritetään tehdä maltilla katseita kestävä ja todellakin on harvinaisempi kun kellään kaverilla/tutulla. Ihme sierrafaneja kaikki... Osa jopa sekaantunut Bemariin...
Mutta kun maltilla tekee yksi osa kerrallaan, niin kyllä siitä vaan nappi tulee!
Tämmöstä pikku hiposteluakin tullut tehtyä, eli:

Kyllähän noista viellä jotain saadaan aikaan ku jaksaa vaan hinkata kiiltäväks...
tulevaisuuden suunnitelmat on aika selkeät. Kun kori on saatu kuntoon, laitetaan alusta kuntoon. Kaikki mikä on rikki, niin korjataan tai uusitaan. "Tein-itse-säästin" mallinen madallus tulee jonkun muun auton jousilla ja iskareilla.. Kylkeen laitetaan viellä lyhyemmät kääntövarret, jotka teetätetään metallipajalla. Vakio vanteet pysyy orkkis kapseleilla, jotka kiillotetaan. Takapenkkejä ei tähän tule, ei kiinnosta, että joku pissaliisa tulee hyväkuntosiin nahkapenkkeihin tumppaan sen tupakkaa. On myös kevyempi niin selkee ralliauto!
Tekniikka on selkeä, joko 1.7i + 5 vaihteinen loota tai 1.5/6 weberillä ja 5 vaihteisella lootalla... Kaikki ylimääränen siirretään konehuoneesta takapenkkien paikalla ja kaikki mahdollinen kiillotetaan, sekä lohko maalataan. Moottorinosturi hankittiin iskän kanssa puokkiin tonne talliin, eli kohta pääsee jo konetta nosteleen pois.
Kaikkea en muista, enkä jaksa kirjoittaa... Iski taas tää lumisokeus, kolmatta päivää jo.. Ei oo mukavaa. Muistakaa hitsausmaskit!
Sotis kiittää ja kuittaa!
PS.

Seisonut 23 vuotta, oli myös jäähdytysnesteet koneessa!!
