melkein tuli leima!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- LamaAjanElvis
melkein tuli leima!
tänäaamuna uskalsin konttorille.
Jarrut ero% eessä 17/30
takana 7/30
käkkäri 0/70
Päästöt CO- 2,90/ 3,50
HC- 390/ 600
CO2 12,80
O2 1,40/5,00
ja iskarit oli hyvät.
ainoaks viaks jäi kun tökkäs pikkusen helmasta läpi, mutta se ei maksa mitään, huomenna käyn hitsaamassa.
Jarrut ero% eessä 17/30
takana 7/30
käkkäri 0/70
Päästöt CO- 2,90/ 3,50
HC- 390/ 600
CO2 12,80
O2 1,40/5,00
ja iskarit oli hyvät.
ainoaks viaks jäi kun tökkäs pikkusen helmasta läpi, mutta se ei maksa mitään, huomenna käyn hitsaamassa.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- LamaAjanElvis
niin siis uusinta maksaa 12euroo. meinasinkin että tommosen reijän korjaus ei maksa mitään, ettei tarttenu esim mitään jarruosia ostamaan...
pakokaasutesti oli vielä tarjouksessa joten katsastus ei maksanu kun jotain yli kolmekymmentä dollaria. en muista tarkalleen kun jännitti niin perkeleesti miten se laaseri selviää tarkastuksista.
pakokaasutesti oli vielä tarjouksessa joten katsastus ei maksanu kun jotain yli kolmekymmentä dollaria. en muista tarkalleen kun jännitti niin perkeleesti miten se laaseri selviää tarkastuksista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Ei täällä päin ainakaan maksa uusinnat mitään!
Itse olen aina käynyt A-Katsastuksessa (ennen nimeltään Suomen Autokatsastus), eikä ole ensimmäinen uusinta eli toinen näyttö koskaan maksanut mitään ja olen lähes joka kerta joutunut uusimaan katsastuksen.
Tietääkseni kolmas näyttö maksaa A-Katsastuksessakin, mutta en ole koskaan joutunut kolmatta kertaa samana vuonna katsastuksessa käymään.
Ettei aivan menisi mainostukseksi, niin kyllä muutkin katsastuskonttorit (ainakin kotipaikkakunnallani) antavat ensimmäisen uusinnan veloituksetta.
Tietääkseni kolmas näyttö maksaa A-Katsastuksessakin, mutta en ole koskaan joutunut kolmatta kertaa samana vuonna katsastuksessa käymään.
Ettei aivan menisi mainostukseksi, niin kyllä muutkin katsastuskonttorit (ainakin kotipaikkakunnallani) antavat ensimmäisen uusinnan veloituksetta.
-
LEIMA!
Kävin katsastuksessa ladan kaa. ristus auto oli viimmeksi käynnissä vuosi sitten. Käynnistyksen jälkeen meni liki puoltuntii että jarrut lähti auki.
Vartti tunnin ajelin hallin ympäri ja sit kokka kohti leimatehdasta.
2 kilsan päästä akku sano ittensä lomille ja mun piti soittaa kaveri tuomaan uutta akkua. Uudella patterilla pääsinkin jo leimatehtaalle saakka
Katsastusmieheksi osui kaveri joka on varmaan juotettu jossain Lada-ajoissa pöydän alle
Kundi otti tyypit Ladasta ja kertoi kierroksen jälkeen olevansa pahoillaan kun joutuu kirjaamaan toisen etuiskarin olevan jo eläkkeellä ja uusi pitäis saada palkattua sen tilalle. Muita vikoja EI löytynyt
Jopa päästöistä kundi sanoi vedättäneensä ykköstä sen verta että kierrokset laski sopivaksi mittarin näkökulmasta
Sanoi itse eniten epäilleeni jarruja hylkäyksen syyksi (tossut kun tuntui jarruttaessa lähinnä ovaalin muotoisilta) kundin mielestä jarrut oli tosi hyvät (ladan jarruiksi)
Kuukausi aikaa vaihtaa iskari
uusinta katsastukseen ei tartte mennä
Tästä lähtien aina kun kuulen kuppilassa jonkun olevan katsastusmies niin tarjoon varmana kaljat ja kehun ladaani
Vartti tunnin ajelin hallin ympäri ja sit kokka kohti leimatehdasta.
2 kilsan päästä akku sano ittensä lomille ja mun piti soittaa kaveri tuomaan uutta akkua. Uudella patterilla pääsinkin jo leimatehtaalle saakka
Katsastusmieheksi osui kaveri joka on varmaan juotettu jossain Lada-ajoissa pöydän alle

Sanoi itse eniten epäilleeni jarruja hylkäyksen syyksi (tossut kun tuntui jarruttaessa lähinnä ovaalin muotoisilta) kundin mielestä jarrut oli tosi hyvät (ladan jarruiksi)

uusinta katsastukseen ei tartte mennä

Tästä lähtien aina kun kuulen kuppilassa jonkun olevan katsastusmies niin tarjoon varmana kaljat ja kehun ladaani