1200s --> 1600

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
_Blaze

1200s --> 1600

Viesti Kirjoittaja _Blaze »

Tuleeko katsastaessa ongelmia jos vaihtaa koneen 1,6 litraiseksi, vai pitääkö vahvistaa runkoa tms.?
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

käytä hakua, tää kysymys on joka viikko tällä palstalla!
tsenobiili
Viestit: 112
Liittynyt: 6.11.2003 15:34

Viesti Kirjoittaja tsenobiili »

Entäs jos vaihtaa 1600 koneen 1200seen ni täytyyks runkopalkkeja jotenkin lyhentää ja vaihtaa mopon jarrut. Nimim.vai ostinko tunan turhaa? Joo,autokoulunoikeesti1 Käytä sitä hakua. :wink:
Se ei skulaa joka skagaa
Valko

Viesti Kirjoittaja Valko »

Eiku o pakko käyttää Sportin etuhaarukkaa ja kytkinvarpin kuorta.

Takarattaan pienennys voi auttaa :?:

Ja 20-millinen kaasari tietty moposportista joo :wink:

Ja taas $aatana [/u]PELITTÄÄ :twisted: [/b]
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joku innokas ja viritystä tunteva voisi koota jonkinlaisen tuning faq jutun kerhon sivuille (tyyliin Lada Info) itellä on toi tuninki sen verran heikoissa kantimissa että olis hyvä jos sen tekis joku osaava? Monet jutut juuri näissä aiheissa tuntuu kertautuvan viikoittain. Tosin onhan toi hakukin, mutta harvoin sitä tulee itekään käyttäneeksi :oops:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin