Projektina rakennella hyvin soiva äänentoisto 111:een. Eteen tulee erillissarja, mutta onko se kaksi- vai kolmitie? Konttiin subi, mutta entäs hattuhyllylle? Midbasso/normikaiutin/mitään? On tullut lueskeltua kaikenlaisia autohifioppaita ja aika moni mielipide on, että eteen erillissarja ja taakse subi, eikä muuta. Mun mielestäni tuollainen sijoittelu poistaa musiikista nauttimisen takapenkkiläisiltä ja mä laittaisin kyllä sinne taakse jotain, mutta sinne yleensä laitetaan?
Asiaan liittyen: onko 110-sarjassa tulipellissä valmiita läpivientejä? En viitsisi porailla reikää virtajohdolle, jos siellä olis valmis.
Ihan omaksi iloksi rakentelen, eli ei ole mitään kisaideaa.
Kaiutinsijoittelua 3*1:een.
Kaiutinsijoittelua 3*1:een.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- Sdelano v SSSR
Re: Kaiutinsijoittelua 3*1:een.
Terve!
Helposti tavoitettavissa oleva läpivienti on kytkinvaijerin reikä. Paksumpikin johdin mahtuu.
SvS
Helposti tavoitettavissa oleva läpivienti on kytkinvaijerin reikä. Paksumpikin johdin mahtuu.
SvS
Sdelano v SSSR
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Onhan siellä se ilmastoinnin läpivienti hieman keskilinjasta oikealle.
Pressa kerkesikin jo aikaisemmin toteamaan tuon ilmastoinin läpivienti paikan. Itse vedin sitä kautta sisätilan lämmittimen johdon ja siihen jäi ihan reilusti vielä tilaa.
Ilmastoinnin läpivienti oli hyvä, siitä vedin johdot. Oviin mahtui 5,25". Hattuhyllyllä oli valmiit paikat ja piuhatkin vedettynä tehtaan jäjiltä. Laitoin alustavasti sinne ne ovissa olleet kaiuttimet.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62