Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Tuollainen aito nappisilmä tuli hankittua autotallin täytteeksi viime syksynä. Ladaa en ole koskaan omistanut ja sellaisen hankinta oli puolivakavasti mielessä (lähinnä 2103 tai 2101), mutta jokin mielenhäiriö pakotti ostamaan tuon Fiatin
Auto on pääosin alkuperäiskunnossa, moottori tosin on restauroitu uuden veroiseksi edellisen omistajan toimesta. Museokelpoinen tuo ei ihan ole, eikä taida minun resursseillani tullakaan. Vaatisi mm. kokonaan uuden maalipinnan ja paljon muuta pientä näpertelyä.
Moro. hienoo, lisää "lada"harrastajia täältä kotoseuvulta. Kohta joku tulee huutamaan tähän että fiiattifoorumi on erikseen, niinhän se on mutta ladan kantaisä hyväksyttänee tänne "huonompien" foorumillekin... Eipä siinä, osaa tuosta oikeen muuta sanoa kun kovin on ladan näkönen. Ikäsekseen siisti, siinäpä oiva harrastepeli, vieläpä vähän harvinaisempaa mallia. Onnea touhuun.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
vaakaveperikö tässä on jo vakiona...? niin näyttäisi, mikälie tarkemmalta mallimerkinnältään? taitaa olla samalla DCOE/DHLA -jaolla kuin viritys vaakakaasuttimet... huom, siinäpä oiva joskin ilmeisen harvinainen imusatsi yhdelle tuplalle vaikka lada-käyttöön...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Kyllä tuo on täysin tehtaan jäljiltä, tässä nähdään että Fiat on ollut edelläkävijä jo 60-luvulla... Ja ei muuten passaa Ladan koneeseen tuollainen sarja, Fiatin kaikissa tikkukoneissa on matalampi jako imu/pakosarjoissa.
Tästähän taisi olla jotain jutun tynkääkin Bellissimassa vai pettääkö muisti...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kaasutin on Weber 32 DCOF. Vaihtoehtona on ollut myös Solex C 32 PHH/6. Molemmille on oma osionsa korjaamomanuaalissa. Pystymallihan tuli käsittääkseni faceliftin myötä 70-luvun taitteessa.
Auton myyjä taisi jotain mainita Bellissiman jutusta, itse en ole ko. lehteä nähnyt.
Viimeksi muokannut TAP, 25.8.2010 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokari kirjoitti:ei muuten passaa Ladan koneeseen tuollainen sarja, Fiatin kaikissa tikkukoneissa on matalampi jako imu/pakosarjoissa.
aijaa... muistelin vaan notta ainaki uuno sun muut sohc:t oli samanlaisella imusarjanlaipalla ja -tiivisteellä...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
kappas tuttu fiat.sillon kun oli mulla myyjän mieletä hyvä maalipinta taitaa olla samassa kuosissa vieläkin.mutta hienoa että joku jaksanut askarrella orkkis koneen siihen takasin.