Onko siis tässä mitään lukkoa tai yleisestikkään onko ladoin perissä mitään lukkoa, kun tuo sattuu polttamaan baarumia molemmilla renkailla vaikka auto olisi täynnä porukkaa.
Itse vähän epäilisin että joku pikku lukko saattaisi olla mutta kysytään viisaammilta.
Lada 2107 1700i perä
Re: Lada 2107 1700i perä
Ei.
Varmuudeksi perää ylös sen verran että takarenkaat irtoaa maasta ja kokeilee pyörittää. Jos pyörii takaset eri suuntiin niin eipä ole lukkoa nähnytkään.
Varmuudeksi perää ylös sen verran että takarenkaat irtoaa maasta ja kokeilee pyörittää. Jos pyörii takaset eri suuntiin niin eipä ole lukkoa nähnytkään.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Näillä on taipumuksena tulla ajan myötä revittelyn ja kulumisen vuoksi lukoksi, ainakin omassa autossa olen huomannut, siellä tasauspyörästössä on ne pikku hammaspyörät ja niiten akselit...ne kun tarpeeksi väljystyy niin rattaat pääsee muljahtamaan niin paljon vinoon että se lyö jumiin sen perän ja sitten siitä tulee lukko
omassa autossa olen reilun 2500 km välein vaihdellut perä öljyä ja tarkkaillut että koska se akseli on tarpeeks kypsä vaihdettavaks, öljyn väristä se selviää sieltä alkaa tulla käytännössä nestemäistä metallia...

omassa autossa olen reilun 2500 km välein vaihdellut perä öljyä ja tarkkaillut että koska se akseli on tarpeeks kypsä vaihdettavaks, öljyn väristä se selviää sieltä alkaa tulla käytännössä nestemäistä metallia...

^^ Sinäkin kun muistaakseni ihkauuden murikan silloin ostit ja moottoritilaankin on panostettu €€€, niin miksi rahat loppuu perän kohdilla? Mitä mieltä leikkiä vakiotasauspyörästöjen kanssa kun tulos on selvä? Näitä riittää Suomenmaalla, tehoa on ja tyydytään vaan pelleilemään vakiotasaupyörästöjen kanssa. En minä tajua.
Tuollainen auto kaipaa ehdottomasti lukon. Ainakin minä olen niin kyllästynyt perätalkoisiin että ostin suosiolla lukon vaikka tehoa ei olekkaan yhtään. Kuluu ihan tarpeeksi kun on kuitenkin vanhoja ja käytettyjä osia.
Karvan päälle 400€ poskilaakereineen Venäjältä kunnon levylukko ja perähuolet voikin sen jälkeen unohtaa. Asennuskin hoituu asevelihintaan kun tuot mulle murikan ja lukon..
Tuollainen auto kaipaa ehdottomasti lukon. Ainakin minä olen niin kyllästynyt perätalkoisiin että ostin suosiolla lukon vaikka tehoa ei olekkaan yhtään. Kuluu ihan tarpeeksi kun on kuitenkin vanhoja ja käytettyjä osia.
Karvan päälle 400€ poskilaakereineen Venäjältä kunnon levylukko ja perähuolet voikin sen jälkeen unohtaa. Asennuskin hoituu asevelihintaan kun tuot mulle murikan ja lukon..

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
OT: No ei ole kyllä mikään mahdottoman hintainen.Jokari kirjoitti: Karvan päälle 400€ poskilaakereineen Venäjältä kunnon levylukko ja perähuolet voikin sen jälkeen unohtaa. Asennuskin hoituu asevelihintaan kun tuot mulle murikan ja lukon..
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm