Onko 2170 110:n seuraaja, vai onko se kokonaan uusi malli astetta kookkaampaan luokkaan ja 110 jäisi tuotantoon. Onhan 110 kuitenkin ihan mainio tuote (vaikka minun yksilöni olikin ns. maanantaiauto). Vai kilpaileeko 110 ja Samara samoista asiakkaista kotimarkkinoilla.
Onko tuosta EU:n abs-määräyksestä ollut oikein jossain tiedotusvälineessä juttua. Minä en ainakaan ole kuullu enkä nähnyt muualla, kuin täällä foorumissa. Ei toki kaikki tieto minun haaviini tartukaan. Uusien Ladojen hinnat olivat kuitenkin vielä näkyvissä heinäkuun Moottori-lehdessä.
Ei silti, kyllä nuo turvavarusteisiinkin liittyvät määräykset tuntuvat ihan loogiselta jaltkolta aiempiin määräyksiin nähden. Jos ei vielä tullut voimaan, niin varmasti tulee joskus myöhemmin. Ja varmaan jossain vaiheessa ehdotetaan ajonhallintalaitteita pakollisiksi, kun niistä ensin tulee tarpeeksi kokemuksia. Voisiko olla, että määräys olisi ajateltu tulevan voimaan tämän vuoden heinäkuussa, mutta että sitä olisi lykätty. Uusilla EU-mailla ei ehkä ole vielä valmiuksia siihen.
On se hyvä, että Ladakerholla on tuolainen guru. Pääsevät automyyjät päivittämään tietoja, mitä eivät työnantajaltaan saa.