Laitetaas muutama kuva ja pientä tarinaa omista ropposista.
Nappis 89

Kuvat viime kesältä ^^
Tämä käytiin hakemassa Jusulta vuosi sitten.
Mittarissa 77 tonnia ja ilmeisesti siinä kaikki? Kuitenkin auto on pintaruosteita lukuunottamatta erittäin hyvä. Puskurithan tässä oli vähän huonohkot mutta laitoin jo suoran ja ruosteettoman puskurin taakse ja eteen on kanssa jo puskuri olemassa.
Minun omistuksen aikana tällä on ajettu n. 5000km ja mitään vikaa ei ole ollut, leimahan tästä meni kuivaks justiinsa mutta leimataan ensi kesäksi.
Koria rupeen laittamaan jossain vaiheessa, se kun ei ole ensimmäisenä listalla.
Nappis 87

Tämän auton ostin viime viikon sunnuntaina. Oli tuossa vajaa 10km päässä halvalla (250€) hyväkuntoinen Lada niin pitihän se tuokin tontille hakee.
Mukana tuli täysin uudet Daytonin talvikummit, eli renkaiden hinnalla ostin koko paketin. Mukaan tuli kaikenlaista krääsää korjauskäsikirjasta lähtien.
Tällä oli johonkin penkkaan ajettu ja apparin puolen takakylki on vähän lontolla ja takapuskuri solmussa mutta puskurin vaihdoin jo parempaan.
Tämän saakin pikkulaitolla tien päälle ja hitsattavaakin on todella vähän.
Nappis 74

Tämä on se AI:n vanha Lada, hyvä rojekti vuosimallin takia.
Eipä tässäkään mitään elämää suurempaa laittamista ole, lähinnä helppoja juttuja + vähän pohjan hitsuuta, uudet helmat...
Nappiskompi 84

Tämäkin raato haettiin Jusulta. Hitsaamista on paljon ja kattokin vaihettava mutta mikäs siinä, kyllä meikäläinen tykkää hitsailla ja on kuitenkin metalliverstas + nosturi + hiekkapuhallusauto + pelit ja pensselit käytettävissä.
LanttiKamppu 86

Ilmeisesti purkuun menossa, ei mulla tälle käyttöä ole.
Autoille ei nyt ainakaan muutamaan kuukauteen tapahdu mitään johtuen työkiireistä, mutta otetaan näitä työn alle ku keretään ja saa tuon Basconan nosturilta pois.
Viimeisimpänä minä näistä rupeen ressaamaan

Tarinaa jatketaan ja kuvia lisäillään ihan tässä lähiaikoina...