Homo!
Homo!
Olen yleensä suhtautunut melko neutraalisti ilmiöön, tai pikemminkin ollut suhtautumatta. Poikkeuksena on ollut tuo nuorison suosima nimittely. Nyt siinäkin ollaan kuulemma siirtymässä muslimiin.
Eilen tuli Ykkösen kotikatsomossa TV-elokuva, joka kertoi kolmesta drag queen-homomiehestä. Vaikka yksi niistä oli jopa sympaattinen, ja toinen vähän mitäänsanomaton, sai se Jani Toivola jotenkin piilossa olleen homofobian heräämään,
Tietenkin kyseessä oli roolihahmo, ja repliikit olivat varmaankin käsikirjoittajan, mutta oli se suoritus jotenkin ylijulistava.
Vai mahdanko olla vielä rasistikin?
Eilen tuli Ykkösen kotikatsomossa TV-elokuva, joka kertoi kolmesta drag queen-homomiehestä. Vaikka yksi niistä oli jopa sympaattinen, ja toinen vähän mitäänsanomaton, sai se Jani Toivola jotenkin piilossa olleen homofobian heräämään,
Tietenkin kyseessä oli roolihahmo, ja repliikit olivat varmaankin käsikirjoittajan, mutta oli se suoritus jotenkin ylijulistava.
Vai mahdanko olla vielä rasistikin?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Homo!
Olihan tuossa vuostuhannen taiteen jälkeen pieni aika kun yritettiin lanseerata voimasanaksi ja yleiskielen kategoriaksi: HETERO! ja AMATÖÖRI ja mitä niitä kaikkia olikaan. Liekö LESPO kuinka yleinen voimasana?
Joku käytti kovasti meikän kouluaikaan sanaa JEHOVA etuliitteenä kuvaamaan ties mitä persoonallisuutta. Tietysti perus UAAAARAAA! on pitänyt pintansa.
Paras ja kaunein on kuitenkin Murha Loso! Ainakin sen tarkoitus on ylistää.
Heteron läpimurtoa ei tainnut sitten tulla. Entäs tuo amatööri? Kai sitä jossain käytetään.
Joku käytti kovasti meikän kouluaikaan sanaa JEHOVA etuliitteenä kuvaamaan ties mitä persoonallisuutta. Tietysti perus UAAAARAAA! on pitänyt pintansa.
Paras ja kaunein on kuitenkin Murha Loso! Ainakin sen tarkoitus on ylistää.
Heteron läpimurtoa ei tainnut sitten tulla. Entäs tuo amatööri? Kai sitä jossain käytetään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Nuorison kielenkäytössä esiintyy usein v*tun homo. Joskus olen uskaltautunut ehdottamaan, etteikö sellainen juuri ole selvä hetero. Sanojat kun olivat poikia.
Onko muuten Maarianhaminan linja-autoasemalla todella 3 vessaa (damer, men, är inte säker), kuten työkaverini väittää ? Jos joku on käynyt, niin kertokaa. Mikäli kyseessä on urbaanilekenda, voin suhtautua varauksella työkaverini muihinkin väitteisiin.
Joskus reissussa joutuu yöpymään aivan vieraan miehen kanssa samassa tilassa, hotellihuoneessa tai vaikkapa makuuvaunussa. Mistä voi satavarmasti tietää, että hän on homo ?
Onko muuten Maarianhaminan linja-autoasemalla todella 3 vessaa (damer, men, är inte säker), kuten työkaverini väittää ? Jos joku on käynyt, niin kertokaa. Mikäli kyseessä on urbaanilekenda, voin suhtautua varauksella työkaverini muihinkin väitteisiin.
Joskus reissussa joutuu yöpymään aivan vieraan miehen kanssa samassa tilassa, hotellihuoneessa tai vaikkapa makuuvaunussa. Mistä voi satavarmasti tietää, että hän on homo ?
- PöyhöinKuusaalt
Mitäs yöpymisellä ja homoudella/hetroudella on toistensa kanssa tekemistä?
Mutta aiempaan kysymykseen voi vastata, että: Hän ei ole tosiaankaan kiinnostunut itsestä ellei tämä itse ole itse Homo. Ja jos taas itse ei olla kiinnostuneita tuosta toisesta yöpyjästä niin asiallahan ei ole mitään merkitystä.
Mutta aiempaan kysymykseen voi vastata, että: Hän ei ole tosiaankaan kiinnostunut itsestä ellei tämä itse ole itse Homo. Ja jos taas itse ei olla kiinnostuneita tuosta toisesta yöpyjästä niin asiallahan ei ole mitään merkitystä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Onkohan lie edes järkevää ottaa osaa tähän keskusteluun???
No otetaan riski!
Olen ollut homoista sitä mieltä että antaa olla niin kauan eivät hypi silmille. Mutta ei niiltä voi oikein välttyä enää missään.
Tässä(kin) asiassa voitaisiin siis ottaa käyttöön Neuvostoliiton tyyli. Eli homot suljettiin johonkin laitoksiin.
No otetaan riski!
Olen ollut homoista sitä mieltä että antaa olla niin kauan eivät hypi silmille. Mutta ei niiltä voi oikein välttyä enää missään.
Tässä(kin) asiassa voitaisiin siis ottaa käyttöön Neuvostoliiton tyyli. Eli homot suljettiin johonkin laitoksiin.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
- PöyhöinKuusaalt
Mieluummin sellainen käytäntö, että kaikki jotka viitsivät vaivata päätänsä itse otsikossa mainitulla sanalla suljettaisiin laitoksiin, jossa he voisivat vaivata päätänsä Yhdessä tuolla asialla ja sanalla.
Tällainen sulkeiminen ei haittaisi ketään eikä polkisi kenenkään oikeuksia. Varsinkaan meidän, jotka emme ajattele liiemmin tuota sanaa ja sen sisältöä.
Tällainen sulkeiminen ei haittaisi ketään eikä polkisi kenenkään oikeuksia. Varsinkaan meidän, jotka emme ajattele liiemmin tuota sanaa ja sen sisältöä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Tuo kuullostaa asialliselta.Ei tällä asialla kyllä pahemmin kannata vaivata päätä.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Mieluummin sellainen käytäntö, että kaikki jotka viitsivät vaivata päätänsä itse otsikossa mainitulla sanalla suljettaisiin laitoksiin, jossa he voisivat vaivata päätänsä Yhdessä tuolla asialla ja sanalla.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
- Lada-Jussi
homot on yleensä mukavia kavereita ja lespot on kauniita naisia, mutta itse kyllä myönnän olevani ihan hetero

Edellisessä työpaikassani oli varsinainen naistenmies. Vähempiosaiset työtoverit halusivat tehdä tälle jullikan, tyyppi kun oli lausunut, että hänen mukaansa yleensä lähtee ravintelista nainen kun nainen, kunhan on yksin liikkeellä.
Mehukovipullo panoksena, ja kaverille osoitettiin kuppilasta baaritiskillä drinksua lipittelevä nätti likka. Kaveri istahti tyllin viereen kysyen mitä hän voisi tarjota. Cuba libre kelpasi. Tämän jälkeen kaveri meni suoraan asiaan. Seurauksena tytöltä jäätävä katse ja ilmoitus: "Minä olen lesbo." Yleisö odotti että nyt meni tyypillä jauhot suuhun, mutta tämä kietaisi kätensä tytön hartijoille ja esitti: "Lähetäänkö naisiin ?"
Mites tämä keskustelu muutoin tänne seksipuolelle nuljahti ? Mitä yhteistä homostelulla ja Ladailulla muka on ?
Mehukovipullo panoksena, ja kaverille osoitettiin kuppilasta baaritiskillä drinksua lipittelevä nätti likka. Kaveri istahti tyllin viereen kysyen mitä hän voisi tarjota. Cuba libre kelpasi. Tämän jälkeen kaveri meni suoraan asiaan. Seurauksena tytöltä jäätävä katse ja ilmoitus: "Minä olen lesbo." Yleisö odotti että nyt meni tyypillä jauhot suuhun, mutta tämä kietaisi kätensä tytön hartijoille ja esitti: "Lähetäänkö naisiin ?"
Mites tämä keskustelu muutoin tänne seksipuolelle nuljahti ? Mitä yhteistä homostelulla ja Ladailulla muka on ?
Toivottavasti ei mitään!!wileeni kirjoitti:Mitä yhteistä homostelulla ja Ladailulla muka on ?
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
- PöyhöinKuusaalt
Kyllä nykypäivänä on niin paljon Kinkky -mäisempiä harrastuksia, että kumpaakaan ei juuri katsota mitenkään päin. Niin paljon kierompaa harrastetta tuolta ihan vaan kaikkien rakastamasta SinTuupista ja muista sosialistisista meedioista voi vilkuilla, että otsikon viittaama persoona ja Lataaminen ovat kyllä ihan jokapäiväistä tavantollonhommaa.
KinkyKamaa on siis saatavana niin helposti ihan vaan sieltä oman lastenhuoneen näyttöpäätteestä. Jos sieltä joku Lataaja haulla Kinky tulee niin sitten tällä Lataajalla on muitakin mukavia harrasteita. Tai jos ihan tavallinen samaan sukupuoleen ihastunut ihminen saadaan tällä haulla esiin niin sitten on joku tehnyt killerin kuten Paavo Väyryselle laittamalla hänelle oman Tvitterrssi tilin.
Kinky = Kiinalainen = Kiinalainen Juttu = Kiero Juttu = Vaikea tapaus = Monimutkainen pulma = Kinkkinen = ...
KinkyKamaa on siis saatavana niin helposti ihan vaan sieltä oman lastenhuoneen näyttöpäätteestä. Jos sieltä joku Lataaja haulla Kinky tulee niin sitten tällä Lataajalla on muitakin mukavia harrasteita. Tai jos ihan tavallinen samaan sukupuoleen ihastunut ihminen saadaan tällä haulla esiin niin sitten on joku tehnyt killerin kuten Paavo Väyryselle laittamalla hänelle oman Tvitterrssi tilin.
Kinky = Kiinalainen = Kiinalainen Juttu = Kiero Juttu = Vaikea tapaus = Monimutkainen pulma = Kinkkinen = ...
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Pitkänperjantain tervehdys.
Homot ovat ihmisiä kuten mekin. Ero ja vika ihmisyydessä, on homoja sekä muita erilaisiksi määrittävissä itsessään. He eivät huomaa omaa epätietävyytensä tietoista kehittämistään.
Homot ovat ihmisiä kuten mekin. Ero ja vika ihmisyydessä, on homoja sekä muita erilaisiksi määrittävissä itsessään. He eivät huomaa omaa epätietävyytensä tietoista kehittämistään.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Joskus toissa tuli homoudesta keskustelua ja eraan tyokaverini mielesta se on ihan ok ja normaalia etta joku mies ottaa hanelta suihin, eika se ei millaan muotoa tarkoita etta han olisi itse homo. Tuossa edella kuvatussa tilanteessa ainoastaan se suihin ottava kaveri on homo. Mina olin ihan hiljaa, enka uskaltanut asiaa mitenkaan kyseenalaistaa.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09