MUN BURNIS FILMI
MUN BURNIS FILMI
toivottavasti halukkaat näkivät...
Viimeksi muokannut turbo ic, 19.6.2004 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mää voin kuvata muutaman viikon päästä jos saan jostain video kamaeran lainaan. Ja kyllä tuo pikkulohkokin kunnon solmulla näyttää polttavan;)
Mutta eikös siinä ollu audin männät? mielestäni niitä ei ole 76 kokoisena joten onko se porattu 79.xx männälle joolloin se onkin 1300?
Mutta eikös siinä ollu audin männät? mielestäni niitä ei ole 76 kokoisena joten onko se porattu 79.xx männälle joolloin se onkin 1300?
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Nätisti pyörii kyllä. Oli aika hyvin tehty tuo video... Ja näin btw... Mikä kappale tuossa taustalla soi? Kuulosti aika hyvältä...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Noh jos nyt oli oikein tuo tilavuus tuossa mitä ic sano niin 1,22 litranen... Eli ei juurikaan 1200 vakiota isompi...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Kuinkas tuo iskun pituuden lyhennys 66mm -> 62mm on toteutettu?
hiottu kampi epäkeskeisesti, jolloin kyllä laakerikaulat menevät melkoisen ohuiksi? vai sovitettu kokonaan jokun muun auton kampiakseli?
Omaani jää ihan vakio kampi eli 80 ja männiksi 80.5 wisecot jolloin sehän tekee 1628.67
hiottu kampi epäkeskeisesti, jolloin kyllä laakerikaulat menevät melkoisen ohuiksi? vai sovitettu kokonaan jokun muun auton kampiakseli?
Omaani jää ihan vakio kampi eli 80 ja männiksi 80.5 wisecot jolloin sehän tekee 1628.67
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Hmm, muistaakseni myin turbo-ic:lle std kk-laakerit eli laakerikaulat on vakiomitassa, joten ainoa vaihtoehto olisi täytetty kaula ja sitten hiottu epäkeskeiseksi.
Mutta jos on unstroukattu niin eihän se tee kuin 2mm pienemmän alakaulan kun 4mm iskua lyhennetään. Vakiohan on 47,89(?)mm ja yleinen koko on 45 mm eli noin saisi tehtyä...
Mutta jos on unstroukattu niin eihän se tee kuin 2mm pienemmän alakaulan kun 4mm iskua lyhennetään. Vakiohan on 47,89(?)mm ja yleinen koko on 45 mm eli noin saisi tehtyä...
Eikös se kuitenkin ole 4mm joka pitää hioa. eli laakeri kaulan keskipistettä kun siirretään se 2mm niin pitää hioa ulkoreunalta 4mm ttä keskipiste siirtyy 2mm, jolloin isku lyhenee 4mm.Jankos kirjoitti:Mutta jos on unstroukattu niin eihän se tee kuin 2mm pienemmän alakaulan kun 4mm iskua lyhennetään. Vakiohan on 47,89(?)mm ja yleinen koko on 45 mm eli noin saisi tehtyä...
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24