Ei mulla taaskaan mitään oikeeta asiaa ole, mutta kun v**uttaa olla aina kerhon passiivisin jäsen

Hiukka kylmää kyllä sielusta, kun totesin ettei ruostevikaa siinä '94:ssa ollut kuin kuskin etuloksussa ja kuskin puolen helmapalkki hiukka hilseili sisäpuolelta (suht hyvin oli kotelosuojat toimineet). Onneksi nyt on hiukka myöhästä katua, olis vähän iso hitsailu harsia kasaan...
Nappiksessa sisä mätää onkin vähän enemmän. Kynnykset nyt ihan ensi alkuun on tehtävä, mutta onhan se jaloa että tuo katti-vekotin jatkaa elämäänsä vanhemman veljen pohjassa.. Ja seuraavalla kerralla taidan tehdä korjauspelleillä, vaikka maksavatkin (muka) liikaa.
Sisustukset nappikseen siis tulevat 2105:sesta, ainakin toistaiseksi.
Liikkeellelähtötärinät sitten jatkuivat kuitenkin, tosin vähän maltillisempina. Toivottavasti laatikon tukikumin vaihto olisi nyt sitten loppujen lopuksi se oikea apu poukkoiluun; tällä tavalla ei oikein ees huvita ajella lähikauppaa kauemmas. On niin pirun vaikee suunnitella pääkaupunkiseudulla sellaista reittiä ettei tarvi missään pysähtyä (pyörätiet taitais olla ainoa vaihtoehto

Jussin jälkeen ehkä helpottaa kun on saanu viikon hitsata ladaa ja ottaa sateessa kaljaa.