Putoaako paine ö-paineantureilla haaroitusryöstössä?
Lähetetty: 22.11.2009 20:03
Iltaa,
Kohde on Nivan 1.6 moottori ja työn alla öljynkierto turbolle. Kysymys kuuluu, että jos ottaa turbon öljykierron T-haaroituksella öljypainemittarin anturin alta, niin putoaako paine ö-painemittarin ja -varoitusvalon antureilla siten, että varoitusvalo palaa koko ajan ja mittari näyttää noin nollaa?
Konstruktiota selventääkseni vielä: öljynpaineen varoitusvalon anturi on omalla paikallaan, T-pala mittarin anturin alla (anturi vaakasuoraan T-haarassa) ja lähtö turbolle ylöspäin.
Ja pointti kysymykselleni on, että teenkö kyseisellä järjestelyllä ö-painemittarista & varoitusvaloista turhat vekottimet.
Kohde on Nivan 1.6 moottori ja työn alla öljynkierto turbolle. Kysymys kuuluu, että jos ottaa turbon öljykierron T-haaroituksella öljypainemittarin anturin alta, niin putoaako paine ö-painemittarin ja -varoitusvalon antureilla siten, että varoitusvalo palaa koko ajan ja mittari näyttää noin nollaa?
Konstruktiota selventääkseni vielä: öljynpaineen varoitusvalon anturi on omalla paikallaan, T-pala mittarin anturin alla (anturi vaakasuoraan T-haarassa) ja lähtö turbolle ylöspäin.
Ja pointti kysymykselleni on, että teenkö kyseisellä järjestelyllä ö-painemittarista & varoitusvaloista turhat vekottimet.