2104 raskas ohjaus
-
dmn
2104 raskas ohjaus
Uuden (siis minulle uuden) 65tkm rullatun 2104:n omistaja ihmettelen suhteellisen raskasta ohjausta, jopa ihan reippaammassakin vauhdissa? Keskittää kyllä tosi hyvin, ei vetele, eikä sinänsä tunnu olevan jumissa. Kuuluukos sen olla tuollainen?
Samaten vielä veto on nykivää pienillä kierroksilla, mutta jossain määrin kuuluu kai asiaan.. Pitää vielä käyttää kaasari ultraäänipesurin läpi, niin saa roskat irti ....
Samaten vielä veto on nykivää pienillä kierroksilla, mutta jossain määrin kuuluu kai asiaan.. Pitää vielä käyttää kaasari ultraäänipesurin läpi, niin saa roskat irti ....
- Lesnaja Sobaka
Re: 2104 raskas ohjaus
Raskas on tehostamaton ohjaus luonnostaan. Mutta jos aivan älyttömän jäykältä tuntuu, niin olisko ohjausvaihteen säätöpulttia väännetty pikkasen liian kovaan momenttiin?
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Alapallonivelet voivat vaatia voitelua, samoin raidetangon päät.
- lada 1200s
Apusimpukka vedetty liian tiukalle?
-
Vilunki
Voisko jompikumpi noista aiheuttaa käännettäessä jurisevan äänen?pressa kirjoitti:Alapallonivelet voivat vaatia voitelua, samoin raidetangon päät.
-
Vilunki
Ok... ääni kuuluu vain toiseen suuntaan käännyttäessä (oikealle), kiristystä, löysäystä vai koko laitos uusiksi?Mara kirjoitti:Voi, mutta yleensä ääntelyn lähde on apusimpukka.
Jos ei väljää ole, siis ollenkaan, sen voi vain huoltaa.
Irrotus, purku, putsaus, rasvaus ja kasaus. Uusia helojakin kyllä pitäisi saada Motonetistä.
Itse kyllä päivittäisin koko simpukan kuulalaakeroituun versioon.
Irrotus, purku, putsaus, rasvaus ja kasaus. Uusia helojakin kyllä pitäisi saada Motonetistä.
Itse kyllä päivittäisin koko simpukan kuulalaakeroituun versioon.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75