Noista koneitten piristämisistä kun on nyt ollut juttua niin tuli mieleen ton voimansiirron kestävyys.
Millasia kytkinasetelmia teillä on kireemissä laitteissa jos ootte laittanu ja meneekö vakio levyllä? Kupari kytkintä ei viittis katukäyttöön laittaa.
Sitten arverluttaa toi vakiolaatikon kesto. Itellä vielä toi 5v. niin taitaa olla vielä heikompi, vai?
Jotain lukuja olis kiva tietää mitä vakio kytkin ja laatikko kestää luotettavasti.
Vois vaan rupee kiristää tota oman ladan tekniikkaa kun tuli tommonen -91 2105 1500 hommattuu lauantaina.
Kytkimen ja laatikon kesto
Itellä ladan laatikon perässä fiatin 1800TC ja siiinä 115 pollea vakiokytkin, 2107:n 4v-loota ja 1200 nappisilmän hitsattu lukkoperä eikä mitään ongelmaa voimansiirron kanssa. Että ainakin ton verran tuntuu hyvin kestävän. Täysin jäykissä perissä tosin joillain ollu ongelmaa asfaltilla vetareiden katkeilu.
Edellisessä Twin Cam Turbo -laadassa tuhoutui yhdessä kesässä yksi paineasetelma, muutama kytkinlevy ja yksi vaihdelaatikko. Lisäksi kerran katkesivat vauhtipyörän pultit.
Ainakin nelilovinen laatikko on melko kestävä eli jos vaan synkronoinnit on kunnossa eikä tartte väkisin kiskoa vaihteita pesään niin sen pitäisi pysyä nipussa.
Ainakin nelilovinen laatikko on melko kestävä eli jos vaan synkronoinnit on kunnossa eikä tartte väkisin kiskoa vaihteita pesään niin sen pitäisi pysyä nipussa.