mulle tuli sähköpostiin Soneran asiakastyytyväisyys kysely. Ensimmäisenä kysyttiin, että onko minulla voimassa oleva Soneran matkapuhelinliittymä. Koska olen juuri siirtynyt Elisalle, laitoin vastauksen: EI, no mutta mikäs sivu sieltä sitten aukesikaan....
http://personal.inet.fi/koti/lada-farmi/muuta/whata.jpg
varsinkin toi toinen kysymys hämmentää?
mitäs kummaa?
- Lada-Jussi
mitäs kummaa?

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Re: mitäs kummaa?
Minä en kyllä Soneralta taikak Elisalta tuon kummoisempaa osaisi odottaakaan. tuotakin sivua on varmaan kuusi Soneran kooderia värkännyt kuusi viikkoa asiakkaiden kustannuksella Las Palmasin hiekkarannoilla.
Lähinnä teini-ikäisille tuollaisen kysymyksen voi esittää.
paperitähdet kaikki tahtoo mainetta ja elämää helpompaa.. kaikki haluaa rahaa ja elämää kuuluisaa..

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»

Eivät ole valitettavasti laitelleet kyselyjä tai soittaneet ihan suoran vastauksen saisivat langattoman toiminnasta

Välillä ei pääse edes nettiin ja jos pääsee nopeus on sitä luokkaa että lataamis virhettä tarjoaa tai "valmis" ja tyhjä sivu. Eipä ole tullut soiteltua viime aikoina asakaspalveluun.
Hermot menee sinnekin soittaesssa ja tilu lilu musiikkia kunnellessa ja odotellessa,mutta pysyypähän tunne tila samana kun nettiä käyttäessä. Vissiin muillakin on yhtä onnettomat nopeudet kun puoli tuntia on minimi kun sinne soittaa prkle.
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00