Harrastajien sijaninti Maailmassa?
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Harrastajien sijaninti Maailmassa?
Olen tässä tehnyt usein paljonkin työtä noiden meidän paikalliskokoontumiskutsujen eteen. Olen lähetellyt YVtä ja mitä kaikkea. Ennen kaikkea tietysti Huudellut tuolla Kokoontumis -osiossa.
Monta kertaa on tullut mieleen, että missähän päin jokin Harrastaja puuhaa. Joskus olen kysellytkin ja tietenkin ainakin silloin kun tehdään kauppaa tai ostetaan.
Ostetaan osiossa on paljon ostoilmoituksia, joista ei käy ilmi juuri mitään. No, siitähän selviää kun kysyy, että minne päin kamaa tarvitaan. Eli eihän tuo ole ongelma.
Miten on, jätättekö Te, jotka ette laita mitään tietoa sijainnistanne tai edes viitettä siitä tämän tiedon tietoisesti ja tarkoituksella pois vai ettekö vain ole huomannut Profiilin ja Allekirjoituksen käyttömahdollisuutta? Ihan mielenkiinnosta kyselen enkä mitenkään halua tällä painostaa täyttelemään noita tietoja.
Mutta minä tietysti olen melko intohimoisena harrastajana kiinnostunut toisista Värkkäilijöistä ja heidän projektiensa sijainnista. En siksi että hyökkäisin Pällistelemään tai Potkimaan renkaita. Enkä varsinkaan ole tulossa Vhittuhuilemaan tai Naureskelemaan. Ja Opettajaksi minusta ei ole eikä Neuvojaksi.
Mutta kommentoikaa Siskot ja Veljet tätä kysymystä. Myös Te, jotka ilmoittatte AsemaPaikkanne.
Monta kertaa on tullut mieleen, että missähän päin jokin Harrastaja puuhaa. Joskus olen kysellytkin ja tietenkin ainakin silloin kun tehdään kauppaa tai ostetaan.
Ostetaan osiossa on paljon ostoilmoituksia, joista ei käy ilmi juuri mitään. No, siitähän selviää kun kysyy, että minne päin kamaa tarvitaan. Eli eihän tuo ole ongelma.
Miten on, jätättekö Te, jotka ette laita mitään tietoa sijainnistanne tai edes viitettä siitä tämän tiedon tietoisesti ja tarkoituksella pois vai ettekö vain ole huomannut Profiilin ja Allekirjoituksen käyttömahdollisuutta? Ihan mielenkiinnosta kyselen enkä mitenkään halua tällä painostaa täyttelemään noita tietoja.
Mutta minä tietysti olen melko intohimoisena harrastajana kiinnostunut toisista Värkkäilijöistä ja heidän projektiensa sijainnista. En siksi että hyökkäisin Pällistelemään tai Potkimaan renkaita. Enkä varsinkaan ole tulossa Vhittuhuilemaan tai Naureskelemaan. Ja Opettajaksi minusta ei ole eikä Neuvojaksi.
Mutta kommentoikaa Siskot ja Veljet tätä kysymystä. Myös Te, jotka ilmoittatte AsemaPaikkanne.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Harrastajien sijaninti Maailmassa?
Tuota paikkakunnan puuttumista profiilista minäkin olen ihmetellyt. Paitsi noissa osto/myynti-ilmoituksissa voisi muutenkin tiedosta olla hyötyä. Ja jos nolottaa ilmoittaa olevansa Munapirtistä, voi ilmoittaa olevansa Pyhtäältä, vai Kotkaanko se Munapirtti nyt kuuluikaan.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PöyhöinKuusaalt
Eikös kenelläkään muulla ole tähän mitään kommenttia kuin Ystävälläni Pavlovitsilla?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Kyllähän se ois hyvä että näkyis tuo paikkakunta. Helpompi ois apuakin tarjota kun näkis suoraan että missä päin avun tarvitsija on. Näin niinkuin oikeaakin apua kuin pelkästään kirjoitettua apua.
Ja varsinkin tuossa osto ja myynti puolen ilmoituksissa ois hyvä olla näkyvillä kun varsinkin ostoilmoituksissa ei monellakaan ole esillä että missä päin tarve on.
Ja mielellään saisi olla vielä silleen se paikkakunta että sen muutkin ymmärtää eli ei millään paikallisella lempinimellä jota ei tiedä kuin sisäpiiriläiset.
Ja varsinkin tuossa osto ja myynti puolen ilmoituksissa ois hyvä olla näkyvillä kun varsinkin ostoilmoituksissa ei monellakaan ole esillä että missä päin tarve on.
Ja mielellään saisi olla vielä silleen se paikkakunta että sen muutkin ymmärtää eli ei millään paikallisella lempinimellä jota ei tiedä kuin sisäpiiriläiset.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Muistaaksein osto-ja myynti-ilmotuksis se pitäis olla,mut oishan se kiva muutenkii,koska osaa porukast näkee harvoin(toisii vieläkii harvemmin)ja tietää vaa nimimerkilt.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
olis kiva tietää onko täällä ladaboardilla ketään muuta täältä lounais lapin seudulta.En ainakaan muista nähneeni kenenkään muun nimimerkissä paikkakuntana torniota tai mitään muuta täältä käsin olevaa paikkakuntaa
Mielestäni kaikilla käyttäjillä voisi näkyä paikkakunta vaikka omapahan on asiansa jos sitä ei halua ilmoittaa

Mielestäni kaikilla käyttäjillä voisi näkyä paikkakunta vaikka omapahan on asiansa jos sitä ei halua ilmoittaa
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Muistaakseni ainakin jossain välissä oli kemistä porukkaa täällä foorumilla. Kesla (kemin seudun laatuautoilijat) nimellä kokoontuivatkin mutta ei kyllä ole näkyny pitkään aikaan enää. Ja simostakin oli jossain vaiheessa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
- Teemu Kankaanpää
Etelä-Karjalasta täällä tuntuu kans porukkaa piisaavan, ja hyvä niin.. 

-
- Viesti:
Eikös noi paikkatiedot sais jotenkin nätisti vaikka googleMapsiin?
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- PöyhöinKuusaalt
Varmaan muuten saisi. Oleellisempaa eken ensin olisi että ne olisivat tuolla Rohviilissa. Ainakin joku viittaus johonkin kolkkaan Suomea olisi hieno.
Taisin tuolla jo laittaakin, että olen kaivannut niitä kun järjestelen noita paikallismiittinkejä eli NenänKaivuita. Lähettelen mielellään YV -kutsuja. Itse ainakin olisin todella iloinen ihan Henk.Koht. kutsun.
Voihan joku tietysti tuntea moisen häirintänä ja haluaa pysyä Puskassa ja se on todellakin hyväksyttävä homma.
Taisin tuolla jo laittaakin, että olen kaivannut niitä kun järjestelen noita paikallismiittinkejä eli NenänKaivuita. Lähettelen mielellään YV -kutsuja. Itse ainakin olisin todella iloinen ihan Henk.Koht. kutsun.
Voihan joku tietysti tuntea moisen häirintänä ja haluaa pysyä Puskassa ja se on todellakin hyväksyttävä homma.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
-
- Viesti:
Juu profiilissa sais olla. Itsekin tuohon jo kai laitoin, kun foorumille ensikertaa rekisteröidyin. Allekirjoituksestakin löytyy puh.no, eikä tuo ole yhtään ylimääräistä soittoa kai tuonut.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Lada-Jussi
eikös Martiganilla ole väärä kunta mainittuna, eikös se ole nyt Hämeenlinna
hyviä nää kuntaliitokset, kun tultiin sitä Volvoa hakee, nii esitin naapurille, että lähetään hakee auto Hämeenlinnasta... vasta myöhemmin paljastin, että sieltä 40 km kantakaupungista, eli käytännössä matka olikin kaksinkertainen 

-
- Viesti:
Kappas niinpä onkin. pitänee korjata, kunhan jaksaa
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
En kyllä Kouvolaa asuinpaikakseni tunnusta, vaikka siihen pakolla liitettiinkin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
-
Joo,tämä Martiganin viimeisin(kin) osoitetieto Ilmoila saa vanhan karelianistin heräämään:Karjalan tasavallan alue jonne tänäänkin voi luottavaisesti ajaa varsinkin Ladalla,on täynnään "Seppy Ilmoillistu".Martigan kirjoitti:Eikös noi paikkatiedot sais jotenkin nätisti vaikka googleMapsiin?
Siis remonttimiehiä jotka Sammon takojan perinnettä toteuttavat ladamekaanikkoina.
2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!