Minulle oltaissiin myymässä 1700i ladaa.Mutta en tiedä autosta oikeastaan mitään "mallivikoja" joita voisi matkan varrella tulla.autolla on ajettu noin 114000-214000(kun siitä ei tiedä).kone remppa tehty jossa kantta hieman muokattu.omistaja epäili tehojen olevat pikkusen yli sadan hevosen tienoilla.ulkokuori on kuulemma kunnossa ja leimalle pitäisi mennä kivuttomasti.siätilatkin ovat "vähänkäytetyt".vuosimalli on 96 auto on punainen.
joten kannattaako tuollaiseen sijoittaa rahaa?haluan todenmukaisia vastauksia.ei mitään tottakai koska se on lada vastauksia...
autossa on 14" alut alla ja kaupan päälle tulisi vielä 2105 maski ja konepelti.omistajalla on myös virinokka autoon olemassa.ja muita varaosia tulee kuulemma mukaan.
hinnaksi hän sanoi noin tonnin.
Tervehdykset toivottelen.
Jos olet kiinnostunut ko. Ladasta, niin mittarin lukemaa voi arvioida muutamalla kohteella. Polkimien kumit, ovatko uudet vai kuinka paljon kuluneet. Jos ovat uudet silloin paino kääntyy 214000km. jos kuluneet mutta eivät kovin loppuun 114000 km. Ovien saranat varsinkin kuskin ovi, jos kovin väljät on taas suurempi lukema. Kuskin istuimen kuoleutuminen, alkaa olla "ralli-istuin" istuinosaltaan suurempi lukema. Onko matkamittarin numeropyörissä kulumisen merkkejä, varsinkin pienimpiä matkanumeroita näyttävät rattaat. jos kulumia isompi lukema. Tuulilasin pyyhkijäkoneiston väljyys sulan liikkeessä tyhjää 10cm ylöspäin isompi lukema. Tässä muutama kohta joista voi vähän saada osviittaa ajokilometrien määrään.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet
tuunatun auton ostamisessa on aina riski, siis isompi riski kuin käytetyn ostossa yleensä. onko tuunaus tehty huolella, toimiiko riittävän hyvin, ettei vaan oli teho pudonnut alkuperäisestä, meneekö päästöistä vielä lävitse, monia juttuja. aito alkuperäinen joka on korjattu vain käytteän aitoja alkuperäisiä Konela (Delta) varaosia ja tarvikkeita on luotettava käytettynäkin.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Näissä kun on niin monta Mieltä kun on Kieltäkin. Hemmetin vaikea lausua mitään kovin vakuuttavaa vaikka on kokemuksia millä mitalla.
Nämä Vekottimet kun ovat kovin Yksilöllisiä. Mielestäni mitään yleispätevää ei uskalla väittää. Jos annat lausunnon KokemuksenPinnallisellaKurkkuäänellä ja toinen tekee sitten jonkin päätöksen tällaisten perusteella, vastuu on tietenkin päätöksen tekijällä, mutta paha mieli saattaa tulla kun sitten tekikin huonon päätöksen toisten lausuntoihin tukeutuen.
Lada-Jussi kirjoitti:tuunatun auton ostamisessa on aina riski, siis isompi riski kuin käytetyn ostossa yleensä. onko tuunaus tehty huolella, toimiiko riittävän hyvin, ettei vaan oli teho pudonnut alkuperäisestä, meneekö päästöistä vielä lävitse, monia juttuja. aito alkuperäinen joka on korjattu vain käytteän aitoja alkuperäisiä Konela (Delta) varaosia ja tarvikkeita on luotettava käytettynäkin.
Olin juuri varoittelemassa Tuning-autojen vaaroista. Niiden arvo on n. puolet orggisversion vastaavasta, eli jos halvalla saat niin osta jos haluat mutta parempi vaihtoehto olisi neitseellinen, pilaamaton Lada.
ymmärrän yskän...
konettahan on toki hieman piristetty, mutta varmasti asian on osannut koska on konelalla(delta motorgroup)töissä.
ja nytten kyllä näyttää siltä, että en sitä ole ostamassa koska vanhemmat ovat vähän eri mieltä asiasta
"kun minullla on jo auto niin en tarvitse uuttakaan"... etenkään toista ladaa, vanhemmat eivät oikein ole ihastuneita tuohon merkkiin
Sillä tonnilla saa jo paljon käyttövarmennan,siistimmän,vähemmän bensaa vievän auton kun lada.
Ei leimaudu kommariksi jos jättää ladan ostamatta.
Ja näistä orkkiksen palvojista...mikäs tuossa 1700 i olikaan tyyppivika....puolat ei kestä, antureita menee yms... ihan vaan kun noita vikoja lukee omistajien kokemuksista.
no kiitos kumminkin kaikille, vaikka osto menikin metsään
pitää vielä katsella oikeata unelmaa(on ollut jo kauan) eli napparia. sen ostan joskus varmasti