Onpa tullut Ladattua

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Onpa tullut Ladattua

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Huh mitä Lataamista. Menee aina vain Överimmäksi.

No, tänä iltana oli mukavata lämmittää saunaa ja katesella kaikkea valmista ja siistiä mitä pihassa oli. Lelut paikoillaan ja hyvässä järjestyksessä.

Mutta on ollut niin monenlaista, ettei paljon ole jaksanut kirjuutella. Tiedän, että jotkut ovat tästä hyvin kiitollisia. Mutta silloin kun on aika toimia niin tehdään eikä selitetä, joskin olen tyylinäni pitänyt, että kerron räpellyksestä, koska itse olen täältä niin paljon apua saanut.

Onneksi on tuota piha- ja puutarhahommaa siihen sivuun. Ei hemmetti noita Vekottimia jaksa kuin määränsä kerrallaan. Ja se määrä on vähän. Mutta jälkeä syntyy näinkin.

Huomenna KuoroLasten kanssa Tallinnaan niin häipyy vähän mielestä nuo LatanLotkottajat. Tekee varmaan toidella kutaa. Paitsi siellä tietysti kurvaa vielä joku Latakin vastaan. Täytyy kääntää pää poispäin ja etsiä näkökenttään joku TrendikäsCityMaasturi, joka vastaa hyvin Kaupungin haasteisiin. HöpöHöpö 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Re: Onpa tullut Ladattua

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kyllä sinun pitää vielä Pobeda saada. Ei kun laitat Tallinnassa haun päälle.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Onpa tullut Ladattua

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Tuollahan sitä oltiin...
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin