
Ryypyllä ei ole mitään vaikutusta moottorin kierroslukuihin vaikka se on korjaamon mukaan kiristetty. Luulen, että ryyppy on kaiken avain.
Auttakaa avutonta!

Kun runttaa kaasun pohjaa, menee hetki, sitten potkaisee ja alkaa kerätä kierroksia.destor kirjoitti:Ehkäpä bensankulussa on ongelmia, toimiiko auto pätkimättä kun runttaa kaasun pohjaan? Ettei tuossa kaasuttimessa olisi jokin lisäbensasuutin ryypylle, joka on tukossa? Onko ryyppyläppä jousitettua mallia, jos on niin tarkista että jousitus on herkkä ettei kone tukehdu kun se ei saa ilmaa läpän välistä.
no kyllä kiihdytyspumpun toiminnallakin tohon kai jotain vaikutusta on, vaikka en tosiaan kaasuttimista ymmärrä tuon taivaallista.nivailija kirjoitti:Kun runttaa kaasun pohjaa, menee hetki, sitten potkaisee ja alkaa kerätä kierroksia.destor kirjoitti:Ehkäpä bensankulussa on ongelmia, toimiiko auto pätkimättä kun runttaa kaasun pohjaan? Ettei tuossa kaasuttimessa olisi jokin lisäbensasuutin ryypylle, joka on tukossa? Onko ryyppyläppä jousitettua mallia, jos on niin tarkista että jousitus on herkkä ettei kone tukehdu kun se ei saa ilmaa läpän välistä.
Sytytysosat ovat kyllä kunnossa. Viime kesänä vaihdettu kärjetön sytytys.