Miksi haukutaan ?
Miksi haukutaan ?
Minkähän takia noita ladoja aina haukutaan, vaikka ovat tosi kestäviä ja lämpimiäkin. 

Re: Miksi haukutaan ?
Se asia selviää sinullekin kun harrastelet enemmän, tapaat erilaisia harrastajia, Ladoja ja ehkä jossain vaiheessa muodostat jonkun muunkin mielipiteen näistä alkuinnostuksen jälkeen.
Voinen kuitenkin sanoa että asiassa on paljon totuutta mutta myös paljon vääriä luuloja. Se on vaan osa suomalaisuutta ja jokainen ottakoon asian niinkuin haluaa
Voinen kuitenkin sanoa että asiassa on paljon totuutta mutta myös paljon vääriä luuloja. Se on vaan osa suomalaisuutta ja jokainen ottakoon asian niinkuin haluaa

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Selviääköhän se jokari sinulle kun elät kauemmin, joillakin on kokemusta ladoista pitemmältä aikaa kuin sinulla elon päiviä....Jokari kirjoitti:Se asia selviää sinullekin kun harrastelet enemmän
Mitäpä sillä on väliä tai ylipäätänsä mitään merkitystä. Aina joku on vanhempi ja/tai kokeneempi. Ikä kun ei tarkoita aina kokemusta kuten ei myöskään toisinpäin.pressa kirjoitti:Selviääköhän se jokari sinulle kun elät kauemmin, joillakin on kokemusta ladoista pitemmältä aikaa kuin sinulla elon päiviä....Jokari kirjoitti:Se asia selviää sinullekin kun harrastelet enemmän
Mut saan pitää itseäni just niin kokeneena tai kokemattomana kuin haluan, ja siihen ei vaikuta harrastukseen käytetyt vuodet tippaakaan.
Kumma vaan kun itteänikin vanhemmat ja kokeneemmat suhtautuu usein kunnioittavasti ja kyselee jeesiä eri asioihin, vaikka eihän sillä räkänokkaisella kakaralla vielä ole vielä elonpäiviä ollut kuin vähän yli 20...

Itse toki myös kuuntelen vanhempia sekä nuorempia harrastajia, enhän ole mikään idiootti joka pitää itseään ylivertaisena muihin nähden.
Voidaan vaikka Ressa vääntää Mobiliassa kättä siitä kokemuksen määrästä jos se siitä jää kiinni

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Harrastat enemmän (mielestäni selkeä viitaus aikaan)-> kerroin että jotkut on harrastanut-> harrastus aika ei merkitse mitään.
Näin ainakin minä tämän ketjun luen. Jokainenhan tulkitsee lukemaansa eri lailla, ja siihen heillä on oikeus.
Näin ainakin minä tämän ketjun luen. Jokainenhan tulkitsee lukemaansa eri lailla, ja siihen heillä on oikeus.
mun ladaa haukuttii siks ku se ei ollu kuulema hieno :S mut lämmin kuulema oli,ei kukaan poistunu autosta jäässä!ladamies1988 kirjoitti:Minkähän takia noita ladoja aina haukutaan, vaikka ovat tosi kestäviä ja lämpimiäkin.

autoton.. vielä
- Lada Scandinavia
Ainahan Ladoja, Venäläisijä autoja on haukuttu, kuten Ranskalaisia, Italialaisija, Ruotsalaisija, saksalaisija ja Japanilaisija.
Kuitenkin kaikille automerkeille löytyy puolustajiakin ja toiset kehuvat omaa automerkkiä enempi, mitä olisi tarvetta.
Kuitenkin kaikille automerkeille löytyy puolustajiakin ja toiset kehuvat omaa automerkkiä enempi, mitä olisi tarvetta.
- START
- Lada kerhon jäsen
lada on vähän niinkun ufoliukuria ajaisi. ei voi ohjata ei pysähdy ja pyörii vallan v*tustijaasu kirjoitti:mun ladaa haukuttii siks ku se ei ollu kuulema hieno :S mut lämmin kuulema oli,ei kukaan poistunu autosta jäässä!ladamies1988 kirjoitti:Minkähän takia noita ladoja aina haukutaan, vaikka ovat tosi kestäviä ja lämpimiäkin.ja kuulema hyvä luisupulkka,minusta ei niin mahtava luisutteluun
kyllä ne naureskelee mutta loppupelissä tuo limekin on yllättävän ripeä vakioksi
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti

Nii siis toi 1988 tossa mun nimes ei oo syntymäaika, vaan mun ladan vuosimalli..
- larssi21074
Joskus joensuussa näin miehen jolla otti vaihekeppi kiinni apukuskin penkkiin. 

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
-
Se en ollut minä!larssi21074 kirjoitti:Joskus joensuussa näin miehen jolla otti vaihekeppi kiinni apukuskin penkkiin.

Miun duunissa mersumies jopa haaveili Ladan ja Mersun astutusta!

2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!