Tere!
tietäisikös kukaan analysoida seuraavanlaista ropleemaa: rakas 2104 farkkulaudani on jälleen mitä ihmeellisimpien sähkövikojen kohteena. Vehje hyytyi täysin viime torstaina tienposkeen taktiset 900m ennen kämppää. Ostin uuden johdon puolalta virranjakajalle sekä uuden konkan, tällä remontilla sain masiinan pelaamaan huikeat 5min. jonka jälkeen ei taaskaan inahda?
mikä neuvoksi? puola vaikuttaisi ihan ehjältä, mutta mikä ihme voisi polttaa konkkaa? sulakkeetkaan ei pala joten oikosulusta tuskin on kyse (kärjetkin on säädetty vasta optimaalisesti).
Vai onko asia niin etten autokeiua ole lahjonut kun kaikki laudani ovat kärsineet sähköongelmista (samara ei toiminut ja siitä ei löytynyt mitään vikaa?!?-> kuusakoski ooyy kutsui, 1200s :stä paloi johtosarjat -> hävitys ja ...nyt niisk sininen salamani....)
Mystiset sähköongelmat...
Häviääkö siitä sitä myöten kipuna ku se lopettaa sen toimimisen? Jos se ei kipunaa anna niin todennäkösesti voi olla se puola viallinen..
Ja ei kait tuo konkan pitäis siihen vaikuttaa ettei auto käy? Ku eikös sen tehtävä vaan oo estää noiden kärkien kipinöinti.... Selventäkööt joku tuota asiaa... Ku tuollanen käsitys mulla vain on...
Ja ei kait tuo konkan pitäis siihen vaikuttaa ettei auto käy? Ku eikös sen tehtävä vaan oo estää noiden kärkien kipinöinti.... Selventäkööt joku tuota asiaa... Ku tuollanen käsitys mulla vain on...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Juu, ei antanut mitään virtaa puolalta vaikka mittaamalla puola vaikutti ehjältä.
Löysin vian eilen pitkällisen kiroamisen ja 31 E turhaan sijoitettujen varaosien (ja 21km pyörälenkin) jälkeen
(uusi Puola, puolan johto ja 3 konkkaa).
-> olin vaihdellut osat ja ihmettelin mistä mättää, kun kärjetkin sätki avatessa mutta virtaa ei vain tullut. Virranjakajan kannen hiili oli 3-4mm sisäänpäin jumittuneena. hieman CRC-tä ja voilá pelaa kun rasvattu!!
Löysin vian eilen pitkällisen kiroamisen ja 31 E turhaan sijoitettujen varaosien (ja 21km pyörälenkin) jälkeen

-> olin vaihdellut osat ja ihmettelin mistä mättää, kun kärjetkin sätki avatessa mutta virtaa ei vain tullut. Virranjakajan kannen hiili oli 3-4mm sisäänpäin jumittuneena. hieman CRC-tä ja voilá pelaa kun rasvattu!!