Sivu 1/1

hengästynyt pikku daadaa "sai uuden elämän"

Lähetetty: 1.5.2004 6:54
Kirjoittaja liero
minkälaisia suoritus arvoja olette mittailleet latikalle?
mun vm.-88 1.2s on aika hirmu, se kiihtyy 56s 0-100km\h ja kulkee n.115km\h, aika tuskainen vehje, mutta toimii kun enkeli ja vie vähän pensaa...
ei huohota tai vie öljyä
onko vikaa vai ei ,siinä kysymys? :shock:

Lähetetty: 1.5.2004 8:23
Kirjoittaja Jankos
Laiskalta vaikuttaa....

Siinä on varmaankin sellanen kaasari missä on alipainetoiminen kakkoskurkku? Mikäli niin tarkista että se toimii, eli väännät kädellä kaasun pohjaan ja sitten vedät ylöspäin siitä vivusta mikä menee siihen alipaine kelloon, mikäli ei liiku niin on jumissa.

Tietysti se alipainekellokin voi olla rikki ja silloin se läppä aukeaa käsin mutta ei kaasutettaessa.

Lähetetty: 1.5.2004 10:21
Kirjoittaja RTJN65
Jos se alipaine kalvo on rikki niin mulla on sellanen hyllyssä. Uuusi maksaa Deltassa maltaita.

Lähetetty: 1.5.2004 11:33
Kirjoittaja liero
jepulis
täytynee tarkastella kaasarin toimintaa. mahtaako 1.2 ladaan käydä 1.5:n kaasari, niitä kun olis kotn jemmassa?

Lähetetty: 1.5.2004 16:09
Kirjoittaja NesteHukka
liero kirjoitti:jepulis
täytynee tarkastella kaasarin toimintaa. mahtaako 1.2 ladaan käydä 1.5:n kaasari, niitä kun olis kotn jemmassa?
Käyhän se, ja eiköös siinä ole isommat kurkutkin. Rupee 1.2 laatokka kiekaseen (edellyttäen ettei ole tukkonen pakoputki).

Lähetetty: 2.5.2004 14:06
Kirjoittaja minttu
mun larppa kiihtyy nollasta sataan kolmessa minuutissa ;)

Lähetetty: 2.5.2004 14:12
Kirjoittaja NesteHukka
minttu kirjoitti:mun larppa kiihtyy nollasta sataan kolmessa minuutissa ;)
Tuo alkaa olla sitä luokkaa, että kuljettaja kiihtyy ennemmin mitä auto :lol:
Ei siinä mitään, Nivan huippunopeus näyttää olevan viritettynäkin siinä 130 km/h paikkeilla, joku maaginen barrieri siinä on... Lieneekö voimansiirron hukkaama teho nousevan toisessa potenssissa tuossa kohtaa, vai onko Nivan loistava aerodynamiikka tämän ylityksen esteenä... :lol:

Lähetetty: 2.5.2004 20:38
Kirjoittaja liero
niinpä. taitaa olla nivan ilmanvastuskerroin suunilleen sama kun turun tuomiokirkossa... :wink:
hoh hoijaa ,huomenna alkaakin ladan hiontaoperaatio wiininpunainen saa tehdä tilaa mattamustalle ,tulii upee takuulla...

Lähetetty: 24.6.2004 19:06
Kirjoittaja liero
noniin, nyt alkaa vaikuttaa hywältä.
laada on saanut kauniin mattamustan (peltikatto kirjo)värityksen ja pellin alla sykkii 1.7 pata kaasarilla varustettuna tosin , aikaisemman laiskuuden syyksi paljastui ed. omistajan isolla klemmarilla kiinnittämä alipaineletku ,ko. klemmari esti kaasuläpän liikkeen n. 3\4:saan mutta ei sitä 1.2 silti jakssanu ruveta rassaan kun varaosa biilissä oli jo "isolohko" valmiina...
mutta nyt kuopii ja ladalla ajo on herkkua :D

Lähetetty: 25.6.2004 10:02
Kirjoittaja Stefa
Mulla tuossa 1.8tc, ei ole tullut mittailtua 0-100 mutta kaverin gti-lanceri jäi jonkun 15m. Jäällä piikit alla ajettu huippuja mittarin mukaan reilu 180, todellinen varmaan jossain 160 kieppeillä. Voimaa olis mutta lyhyet välitykset, eikä tuon tarvi sen enempää kulkeakkaan :wink:

Lähetetty: 2.7.2004 16:48
Kirjoittaja IlkkaHe
mulla menee lata (1200s) 110 tasasella, kiihty hirmu laiskasti :D ei raavi soralla sutia muutaku hetken kakkosella :) vika on siinä, et jonku pytyn pakoventtiili on palanu :( pittää irrottaa ennen talvee kansi ja ostaa kaverilta vaikka koko kone ja ottaa siitä sen kannen :D alkais toimimaan vähä paremmin :D