minkälaisia suoritus arvoja olette mittailleet latikalle?
mun vm.-88 1.2s on aika hirmu, se kiihtyy 56s 0-100km\h ja kulkee n.115km\h, aika tuskainen vehje, mutta toimii kun enkeli ja vie vähän pensaa...
ei huohota tai vie öljyä
onko vikaa vai ei ,siinä kysymys?
Viimeksi muokannut liero, 24.6.2004 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siinä on varmaankin sellanen kaasari missä on alipainetoiminen kakkoskurkku? Mikäli niin tarkista että se toimii, eli väännät kädellä kaasun pohjaan ja sitten vedät ylöspäin siitä vivusta mikä menee siihen alipaine kelloon, mikäli ei liiku niin on jumissa.
Tietysti se alipainekellokin voi olla rikki ja silloin se läppä aukeaa käsin mutta ei kaasutettaessa.
minttu kirjoitti:mun larppa kiihtyy nollasta sataan kolmessa minuutissa
Tuo alkaa olla sitä luokkaa, että kuljettaja kiihtyy ennemmin mitä auto
Ei siinä mitään, Nivan huippunopeus näyttää olevan viritettynäkin siinä 130 km/h paikkeilla, joku maaginen barrieri siinä on... Lieneekö voimansiirron hukkaama teho nousevan toisessa potenssissa tuossa kohtaa, vai onko Nivan loistava aerodynamiikka tämän ylityksen esteenä...
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
niinpä. taitaa olla nivan ilmanvastuskerroin suunilleen sama kun turun tuomiokirkossa...
hoh hoijaa ,huomenna alkaakin ladan hiontaoperaatio wiininpunainen saa tehdä tilaa mattamustalle ,tulii upee takuulla...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
noniin, nyt alkaa vaikuttaa hywältä.
laada on saanut kauniin mattamustan (peltikatto kirjo)värityksen ja pellin alla sykkii 1.7 pata kaasarilla varustettuna tosin , aikaisemman laiskuuden syyksi paljastui ed. omistajan isolla klemmarilla kiinnittämä alipaineletku ,ko. klemmari esti kaasuläpän liikkeen n. 3\4:saan mutta ei sitä 1.2 silti jakssanu ruveta rassaan kun varaosa biilissä oli jo "isolohko" valmiina...
mutta nyt kuopii ja ladalla ajo on herkkua
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Mulla tuossa 1.8tc, ei ole tullut mittailtua 0-100 mutta kaverin gti-lanceri jäi jonkun 15m. Jäällä piikit alla ajettu huippuja mittarin mukaan reilu 180, todellinen varmaan jossain 160 kieppeillä. Voimaa olis mutta lyhyet välitykset, eikä tuon tarvi sen enempää kulkeakkaan
mulla menee lata (1200s) 110 tasasella, kiihty hirmu laiskasti ei raavi soralla sutia muutaku hetken kakkosella vika on siinä, et jonku pytyn pakoventtiili on palanu pittää irrottaa ennen talvee kansi ja ostaa kaverilta vaikka koko kone ja ottaa siitä sen kannen alkais toimimaan vähä paremmin