hengästynyt pikku daadaa "sai uuden elämän"

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
liero

hengästynyt pikku daadaa "sai uuden elämän"

Viesti Kirjoittaja liero »

minkälaisia suoritus arvoja olette mittailleet latikalle?
mun vm.-88 1.2s on aika hirmu, se kiihtyy 56s 0-100km\h ja kulkee n.115km\h, aika tuskainen vehje, mutta toimii kun enkeli ja vie vähän pensaa...
ei huohota tai vie öljyä
onko vikaa vai ei ,siinä kysymys? :shock:
Viimeksi muokannut liero, 24.6.2004 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Laiskalta vaikuttaa....

Siinä on varmaankin sellanen kaasari missä on alipainetoiminen kakkoskurkku? Mikäli niin tarkista että se toimii, eli väännät kädellä kaasun pohjaan ja sitten vedät ylöspäin siitä vivusta mikä menee siihen alipaine kelloon, mikäli ei liiku niin on jumissa.

Tietysti se alipainekellokin voi olla rikki ja silloin se läppä aukeaa käsin mutta ei kaasutettaessa.
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Jos se alipaine kalvo on rikki niin mulla on sellanen hyllyssä. Uuusi maksaa Deltassa maltaita.
Lada rules
liero

jepulis
täytynee tarkastella kaasarin toimintaa. mahtaako 1.2 ladaan käydä 1.5:n kaasari, niitä kun olis kotn jemmassa?
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

liero kirjoitti:jepulis
täytynee tarkastella kaasarin toimintaa. mahtaako 1.2 ladaan käydä 1.5:n kaasari, niitä kun olis kotn jemmassa?
Käyhän se, ja eiköös siinä ole isommat kurkutkin. Rupee 1.2 laatokka kiekaseen (edellyttäen ettei ole tukkonen pakoputki).
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
minttu

Viesti Kirjoittaja minttu »

mun larppa kiihtyy nollasta sataan kolmessa minuutissa ;)
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

minttu kirjoitti:mun larppa kiihtyy nollasta sataan kolmessa minuutissa ;)
Tuo alkaa olla sitä luokkaa, että kuljettaja kiihtyy ennemmin mitä auto :lol:
Ei siinä mitään, Nivan huippunopeus näyttää olevan viritettynäkin siinä 130 km/h paikkeilla, joku maaginen barrieri siinä on... Lieneekö voimansiirron hukkaama teho nousevan toisessa potenssissa tuossa kohtaa, vai onko Nivan loistava aerodynamiikka tämän ylityksen esteenä... :lol:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
liero

niinpä. taitaa olla nivan ilmanvastuskerroin suunilleen sama kun turun tuomiokirkossa... :wink:
hoh hoijaa ,huomenna alkaakin ladan hiontaoperaatio wiininpunainen saa tehdä tilaa mattamustalle ,tulii upee takuulla...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
liero

noniin, nyt alkaa vaikuttaa hywältä.
laada on saanut kauniin mattamustan (peltikatto kirjo)värityksen ja pellin alla sykkii 1.7 pata kaasarilla varustettuna tosin , aikaisemman laiskuuden syyksi paljastui ed. omistajan isolla klemmarilla kiinnittämä alipaineletku ,ko. klemmari esti kaasuläpän liikkeen n. 3\4:saan mutta ei sitä 1.2 silti jakssanu ruveta rassaan kun varaosa biilissä oli jo "isolohko" valmiina...
mutta nyt kuopii ja ladalla ajo on herkkua :D
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Mulla tuossa 1.8tc, ei ole tullut mittailtua 0-100 mutta kaverin gti-lanceri jäi jonkun 15m. Jäällä piikit alla ajettu huippuja mittarin mukaan reilu 180, todellinen varmaan jossain 160 kieppeillä. Voimaa olis mutta lyhyet välitykset, eikä tuon tarvi sen enempää kulkeakkaan :wink:
Vauhdin tae - alamäki
IlkkaHe

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

mulla menee lata (1200s) 110 tasasella, kiihty hirmu laiskasti :D ei raavi soralla sutia muutaku hetken kakkosella :) vika on siinä, et jonku pytyn pakoventtiili on palanu :( pittää irrottaa ennen talvee kansi ja ostaa kaverilta vaikka koko kone ja ottaa siitä sen kannen :D alkais toimimaan vähä paremmin :D
Vastaa Viestiin