öljypumppu

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
turbo ic

öljypumppu

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

onko kellään jäänyt öljypumpun ylipaineventtiili auki....? mulla näytti maanantaina mekaaninen öljynpainemittari yli 4bar ja tänään mittari ei nouse yli 1baaria missä vika :?: pieni selvittämätön kolina kuuluu koneesta oliskohan sillä vaikutusta...?
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Ettei vaan olisi kiertonkangen laakerit menos, omassakin on hieman paineet laskenu taas :( mutta ei vielä kolise
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
turbo ic

kiitos

pitää mennä selvittään vikaa... öljypohja pois ja laakeripukit sekä pumppu irti niin olen vähän viisaanpi ongelmasta :shock:
turbo ic

vika löytyi

avasin öljypohjan ja mitä sieltä löytyikään 3kpl kampiakselin öljykanavan poraus tulppia. ei ihme että öljynpaineet laski, alakerran laakerit menee vaihtoon oli saanut vähän siipeensä pienistä öljynpaineista... jos jollain on takaveto ladan alakerran (kk ja rl) laakereita voin ostaa sellaiset jos ne on + - 50km hämeenlinnasta ja ne saa ennen maanantaita :!:
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Mulla pitäis olla hyllyssä uudet kk-laakerit, mutta runkolaakereita ei oo nyt varastossa (käytettyjä kyllä löytyy ;) )

Jos kelpaa niin myyn kyllä, motonetin hintaan (kun sieltä on ostettukin).
NesteHukka

Re: vika löytyi

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

turbo ic kirjoitti:avasin öljypohjan ja mitä sieltä löytyikään 3kpl kampiakselin öljykanavan poraus tulppia.
Auts!
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
turbo ic

laakerit

kiitos jankos laakereista... se kaveri oli hommannut ne 3sgte kanget kaverinsa kautta jenkeistä mutta neuvo paikan mistä niitä saa melkein samaan rahaan, ilmottelen lisää kun käyn kysyyn hintaa sieltä :!:
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ollos hyvä vaan. Joo pistäppä infoo että mitä tulloo kustantamaan rasinkiveivit ;)
Vastaa Viestiin