Tämäpä vekotin ei ole aikoihin tieliikenteessä ollutkaan. Olisikohan ollunna joskus toissa kesänä viimeeksi. Tämä on se aito ja alkuperäinen, eli minun eka Lata. Ostettua se tuli 2001 syssyllä.
Tämän kanssa tehtiin ensimmäiset onnistuneet remontit ja siitä kaikki alkoi. Siis alkoi tämä LaidailuHöperrys.
Tänään rykäisin syorasytkät kiinni ja akun paikoilleen. Vähän starttia ja johan hörähti. Moottorikin kuulosti kumman hiljaiselta. Tämän kanssa totuin kolinoihin ja valituksiin. Nyt kun on kireä ketju ja vesipumppu kunnossa niin eihän tuo metelöi. Lisäksi laiton uuden vanhan takapöntön. Sitähän ei ole ollutkaan enää aikoihin.
Nyt sitten arvotaan sen suhteen, että ottaisiko TIINEen käyttöön. On tuo 2105 -90 1500S käyttiksenä. TIINEen leimahan on ollut loppu jo pitkään. 1500S katsastus on voimassa johonkin hamaan marraskuuhun asti.
Ei kai tuo paljoa maksa, jos ottaa käyttöön ja koittaa leimata. Sitten kai joutaisi tuo 1500S kaupata pois. Vai ostaisikohan joku tuon TIINEen rallipelikseen.
Aika Riisuttu tuo TIINE on. Ei keskikonsolia. Vain ajovalonappula ja CheckEngine valo ovat toiminnassa. 4vaihteinen aski, joka oli jo ostettaessa. Sisustus on aika tärväytynyt kaikkien värkkäämisten yhteydessä. Muovihärveleitä revitty pois. Takakontti riisuttu, mikä on minulle tyypillistä.
Mutta tuollahan minä kaiken aloitin, joten miksen siihen käyttiksenä voisi tyytyä edelleen, kunnes saa mennä MananMajoille tai varaosiksi. Mutta katsotaan miten jätkän käy.