Onko Lada macho automerkki?
- Lesnaja Sobaka
Onko Lada macho automerkki?
Onko lada Sinulle miehisyyden korostaja? Johtavan alfauroksen kiesi? Missikatiska? Peniksen jatke? Lakastuneen erektion korvaaja?
Mitä meidän pitäisi ajatella miehestä, joka leveilee 500 euron autolla?
Mitä meidän pitäisi ajatella miehestä, joka leveilee 500 euron autolla?
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
- Teemu Kankaanpää
Re: Onko Lada macho automerkki?
Ei oikeastaan muu, kuin talvilelu 

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Niin mitäpä Meistä olisi ajateltava? Enpä ole koskaan moista ajatellut. Ajatellaanko Meistä mitään? Onko ihmisillä nykyään aikaa ajatella? Tällaisia ajatuksia heräsi ajatellessani tätä topikkia.
Toisaalta sain kyllä useita puheluja ja yhteydenottoja meidän Leveän ja Lavean Togliattilehtijuttumme jälkeen. Melko YlösOtetulta tuntui kuulla ja saada niitä viestejä. Kyllä minä Leveäksi itseni tunsin rallittaessani siellä alle 500e vekottimella sen yli 5000km.
Mutta kun "vanhana" ryhtyy tällaiseen harrasteeseen, niin siihen saa aivan erityisen näkökulman, jonka myötä antaa itselleen LempeääKunnioitusta. Tuntee päässeensä Miehisiin hommiin. En kyllä olisi 10vuotta sitten voinut kuvitella hitsaavani LatanKylkeä ja 20vuotta sitten oltaisiin Jätkien kanssa naurettu paskaisia Latanvärkkäysväitteille. Niin ne joet virtailee ja ihmeitä ilmestyy.
Toisaalta sain kyllä useita puheluja ja yhteydenottoja meidän Leveän ja Lavean Togliattilehtijuttumme jälkeen. Melko YlösOtetulta tuntui kuulla ja saada niitä viestejä. Kyllä minä Leveäksi itseni tunsin rallittaessani siellä alle 500e vekottimella sen yli 5000km.
Mutta kun "vanhana" ryhtyy tällaiseen harrasteeseen, niin siihen saa aivan erityisen näkökulman, jonka myötä antaa itselleen LempeääKunnioitusta. Tuntee päässeensä Miehisiin hommiin. En kyllä olisi 10vuotta sitten voinut kuvitella hitsaavani LatanKylkeä ja 20vuotta sitten oltaisiin Jätkien kanssa naurettu paskaisia Latanvärkkäysväitteille. Niin ne joet virtailee ja ihmeitä ilmestyy.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Eikös se niin mennyt, että "Ladamies ei sääliä kaipaa".
Mä oon Ladamies matkalla alas
bensaa tankissa, lattarautaa alla
Jo poikana päätin; mä oon Ladamies
Vaikka moni saa kaaransa helpommalla
Mä oon Ladamies, oon hitto soikoon
Ei tullu volskii, ei fokuksii
Kulkeva katiska on Ladamiehen hotelli
Ja nastat revittävä irti renkaista
*vähän tähän tyyliin laulettuna*

Mä oon Ladamies matkalla alas
bensaa tankissa, lattarautaa alla
Jo poikana päätin; mä oon Ladamies
Vaikka moni saa kaaransa helpommalla
Mä oon Ladamies, oon hitto soikoon
Ei tullu volskii, ei fokuksii
Kulkeva katiska on Ladamiehen hotelli
Ja nastat revittävä irti renkaista
*vähän tähän tyyliin laulettuna*

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
kyllä Lada ainakin huomataan, kaiken tän tämän vuotisen mediapyörityksen jälkeen on aika täynnä koko touhua, välillä tekisi mieli ajaa fokuksella, kukaan ei huomais, paitsi lada toverit joille asia vois olla yllättävä. en yhtään ihmettele että suuren luokan starat sortuu huumeisiin ja kaikkea, itelle on riittäny alkoholi ja vahvempi lääkitys.

Tervehdykset toivottelen.
Meillä Lada on ainoastaan kulkuväline, jolla liikutaan paikasta toiseen. Joskus se on ollut leivän- ja särpimentuoja. Nyt se on uudelta nimeltään Ystävä.
Meillä Lada on ainoastaan kulkuväline, jolla liikutaan paikasta toiseen. Joskus se on ollut leivän- ja särpimentuoja. Nyt se on uudelta nimeltään Ystävä.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

- Lesnaja Sobaka
Ylivoimainen enemmistö (seitsemän kuutta vastaan) on tähän mennessä ollut sitä mieltä, että lada ON macho automerkki.
Enpä olisi osannut unissanikaan arvata. No, toivoa ehkä, salaa illan tullen.
Machoisia kirjainsarjoja ovat siis esimerkiksi: HD, BMW, SUV ja LADA.
Tämä osoittaa mielestäni ladaväen täydellistä piittaamattomuutta kapitalismin symbolirakenteista, röyhkeää asennetta suhteessa yleiseen mielipiteeseen ja itsepäistä surrealismintajua.
Loistava tulos! Tähän mennessä!
Enpä olisi osannut unissanikaan arvata. No, toivoa ehkä, salaa illan tullen.
Machoisia kirjainsarjoja ovat siis esimerkiksi: HD, BMW, SUV ja LADA.
Tämä osoittaa mielestäni ladaväen täydellistä piittaamattomuutta kapitalismin symbolirakenteista, röyhkeää asennetta suhteessa yleiseen mielipiteeseen ja itsepäistä surrealismintajua.
Loistava tulos! Tähän mennessä!
Itsetunto ainakin kunnossa. Onko joku nähnyt epävarmojen ihmisten tuulettavan Ladalla, jos heillä on ollut mahdollisuus prameampaan? ...Niinpä, en minäkään.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Ladassahan on yksi juuri tärkeimmistä macho-aineksista kuten juuri HD:ssäkin, mikä vaaditaan kultin muodostumiseksi - vuosikymmenien paikallaan pysyvä evoluutio. Ei mikään tuotekehittelyyn panostava automerkki voi koskaan saavuttaa aitoa machokulttia. Tämä nimenomaan on tietysti nyt suuressa vaarassa Ladallakin, kun Renault tuli mukaan.

Eikä kukaan voi tietysti machoilla Ladalla vain sillä, että ostaa nettiautosta sen 500e:n Ladan - "ajaa Ladalla" tai liittyy Ladakerhoon. Ladamieheksi kasvetaan vain harrastuksen myötä vuosien saatossa ja todelliselle Ladamiehelle ei enää riitä harrastuskaan vaan se on jo elämäntapa. Monille Lada on tietysti pelkästään kulkuväline muitten joukossa kuten veljellenikin - he ovat ns. "Ladakuskeja".

Eikä kukaan voi tietysti machoilla Ladalla vain sillä, että ostaa nettiautosta sen 500e:n Ladan - "ajaa Ladalla" tai liittyy Ladakerhoon. Ladamieheksi kasvetaan vain harrastuksen myötä vuosien saatossa ja todelliselle Ladamiehelle ei enää riitä harrastuskaan vaan se on jo elämäntapa. Monille Lada on tietysti pelkästään kulkuväline muitten joukossa kuten veljellenikin - he ovat ns. "Ladakuskeja".
-
Aamulla olin tutun papin kanssa kahvipöydässä ja 3-4 lisääntymisiässä olevaa naista teki seuraa .Päälläni oli vanha Ladoga-Tour -paita ja rovasti alkoi kyselemään kerhosta ja Ladoista.Naisten silmät välkkyi ja puheet oli lempeitä.Luulen kuitenkin heidän pitäneen rovastia machompana kuin musikkaa. 

2112,-04,hopea
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
No näet - jopa rovastikin yritti tehdä naisiin machovaikutusta olevinaan kiinnostunut Ladoista. 

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Kehenkähän minä noilla Häkkyröillä yritän tehdä vaikutuksen? Ehkä yritän niiden avulla olla erossa MustistaLeskistä, joiden verkoissa vietin niin hemmetin monta sekavaa vuotta? Vaikka kyllähän nuo aina kommentoivat jotakin kun Lataani istuvat. Kommentoivatkohan tuo Hameväki muitakin autoja joka kerta niihin istuessaan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- START
- Lada kerhon jäsen
kai se jotain näyttämisen halua on kun ostetaan lada vaikka olis mahdollista ostaa joku muu "parempi" auto. nykyään kun (takaveto) ladatkin on suorastaan hinnoissa, sellaisen osto on kaikkea muuta kun "järkevää" sama ilmiö on ihmisillä joka ostaa sen HD, BMW, SUV, MB:n tai esim: Ferrarin,Corveten,Porchen,jne. käytännön järkeä ja taloudellisuutta ajattelematta. sellainen on pakko saada ja sen avulla halutaan erottua.
vai voiko joku väittää että tämän näköinen auto ei erotu liikenteessä: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =859&pos=0
siispä vastaus kysymykseen: kyllä näin sen täytyy olla
vai voiko joku väittää että tämän näköinen auto ei erotu liikenteessä: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =859&pos=0
siispä vastaus kysymykseen: kyllä näin sen täytyy olla
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- Lesnaja Sobaka
Pysähtynyt evoluutio on hyvä huomio. Kerran keksitty hyvä malli, mitäs siitä luopumaan, se on vapautta niinkuin etuhalkiolliset pitkät kalsarit.
Voisiko tässä, hyvät herrat ja Nonnis, käydä joku päivä vielä niin, että kun me keski-ikäiset miehet, sitten kun kaikki on jo pilalla, hommaamme jonkun pärisevän vehkeen halutessamme takaisin palan kadotettua nuoruutta, hirveissä rahoissa, ikäkriisissä, vapauden kaihossa (ja poltoissa saada vielä kerran nuorta), kyseeseen ei tulisikaan enää HD, vaan LADA. Etenkin jos on jo vähän aluvikaa.
Voisiko tässä, hyvät herrat ja Nonnis, käydä joku päivä vielä niin, että kun me keski-ikäiset miehet, sitten kun kaikki on jo pilalla, hommaamme jonkun pärisevän vehkeen halutessamme takaisin palan kadotettua nuoruutta, hirveissä rahoissa, ikäkriisissä, vapauden kaihossa (ja poltoissa saada vielä kerran nuorta), kyseeseen ei tulisikaan enää HD, vaan LADA. Etenkin jos on jo vähän aluvikaa.