Nojoo, siis ei mee poorille? Miten se nyt noin. Onks rasvaa välissä? Onko mahollista että laatikon poorituksessa on jotain vikaa?
Edit: V**U kun viestit menee väärinpäin taas

Nosto. Ei pitäisi olla vikaa laatikon poorituksessa. Ei ole rasvaakaan yhtään. Kokeilemma tosin uudestaan huomenna.. Opiskelu + siihen liittyvä väsymys painaa viikonloppusinJokari kirjoitti:Kardaani ei mee reikään, jaa sellasta
Nojoo, siis ei mee poorille? Miten se nyt noin. Onks rasvaa välissä? Onko mahollista että laatikon poorituksessa on jotain vikaa?
Edit: V**U kun viestit menee väärinpäin taas

Ei ole kanittanut.. Kaveri kertoi tässä että kardaani piti irrottaa vasaran avulla (ei muuten lähtenyt irti?PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Entäpäs jos se sattuu kanittamaan jostain muualta auton alta. Eli ottaa kiinni muualla ja täten ei tunnu lähtevän pooreille, koska ei kerta kaikkiaan ala upota. Minä en noita merkintöjä ole tehnyt tai muistanut tehdä, vaikka ohjekirja niin neuvoi ja on kai ollut hyvä tuuri kun ovat alkaneet heti upota vaihdelaatikon kitaan kuin kaalilaatikko konsanaan.
 )
 ) En ja Kahdella kardaanilla on kokeiltu. Tiedän harmit sillä toinen kaverini kertoi että alkaa täristään ja reilustiUkki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.
Merkitsitkö missä asennossa kardaani oli kun otit sen pois boorista? Onko sama kardaani jota yrität paikoilleen? Rohveetan ennustus, jos et merkinnyt ja on eri kardaani, niin isommat harmit ovat vasta edessä päin, sillä kardaani on tasapainoitettu koko pakettina kuminivel mukaan lukien.
 Avutonta touhua kyllä meillä.. En itsekkään käsitä että miksei kardaani mene kiltisti paikalleen, ehkäpä edellisellä omistajalla kivi kolahtanut siihen kohalle pahasti? (Itse en ole seiskaani ajanut niin pahoilla teillä.)
  Avutonta touhua kyllä meillä.. En itsekkään käsitä että miksei kardaani mene kiltisti paikalleen, ehkäpä edellisellä omistajalla kivi kolahtanut siihen kohalle pahasti? (Itse en ole seiskaani ajanut niin pahoilla teillä.)Totta, Ei se "Tosimies" pientä tärinää säiky mutta jos oikein alkaa paikat tippuun hampaista niin silloin pitää kyllä miettiä. Muistin tuossa juuri että orginaalissa kardaanissa on päässä hieman paskaksi menneen näkösiä kohtia.. Eli voisiko vika piillä syvemmälläkin?Jokari kirjoitti:Olen omat ja muidenkin kardaanit heittänyt aivan summamutikassa pooreille ja niin maan tasaseen on aina mennyt.
Lada nyt tärisee muutenkin aina...