Kumpi näistä ruuveista on tyhjäkäyntiruuvi ? Onko toinen sitten seosruuvi ? Tyhjäkäynti hieman hakusessa ja uskalla ennen alkaa pyörittelemään ennenkuin oikean ruuvin löytää.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2698856.jpg
Tyhjäkäyntiruuvi
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Tyhjäkäyntiruuvi
Tuo kakkonen on seoksen säätöruuvi. Olisi hyvä tietää mikä kaasutin tuo on tai ainakin se, mistä vekottimesta kaasari on peräisin. Eli se kakkonen on kai kokonimeltään JoutoKäyntiSeoksen säätöruuvi.
Joutokäyntiä käsittääkseni säädetään kaasuläpänrajoitinruuvilla.
Mutta minä olen kaasarialoittelija alakoululainen, joten odottele tarkempaa tietoa. Mutta kerro mistä kaasarista on kyse ja mistä mallista se on peräisin.
Joutokäyntiä käsittääkseni säädetään kaasuläpänrajoitinruuvilla.
Mutta minä olen kaasarialoittelija alakoululainen, joten odottele tarkempaa tietoa. Mutta kerro mistä kaasarista on kyse ja mistä mallista se on peräisin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Näyttäisi siltä, että Ruuvi1. on Poltoaineen seosmäärän säätöruuvi ja Ruuvi2. olisi tosiaan seoksen säätöruuvi.
Katselin näitä tuolta korjausoppaasta luvusta 13. jossa kerrotaan uusimpiin malleihin tehdyistä muutoksista. Kuva 13.7. näyttäisi sopivan tuohon sinun kaasariisi tai toisinpäin. Kuvassa ei kerrota mitä kaasarimallia se edustaa.
Katselin näitä tuolta korjausoppaasta luvusta 13. jossa kerrotaan uusimpiin malleihin tehdyistä muutoksista. Kuva 13.7. näyttäisi sopivan tuohon sinun kaasariisi tai toisinpäin. Kuvassa ei kerrota mitä kaasarimallia se edustaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Näyttäisi siltä, että Ruuvi1. on Poltoaineen seosmäärän säätöruuvi ja Ruuvi2. olisi tosiaan seoksen säätöruuvi.

Ykkösestä säädetään joutokäyntiä. Säätää läpän ohi menevää ilmaa, joten vaikuttaa luultavasti hieman myös seoksiin.
Kakkosesta säädetään seosta, joutokäynnillä.