Elikkäs rupee ikuisuusprojekti oleen siinä vaiheessa että tarttis saada auto liikenteeseen, mutta ruiskujärjestelmästä puuttuu se vaihdelaatikkoon tuleva Hall-anturi joka on pyöreellä pistokkella...
ei saa deltasta...hjelp
Mistä saan 1700i:n Nopeusanturin?? kiire!!
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Mistä saan 1700i:n Nopeusanturin?? kiire!!
Oletkos varma tuon Deltan kanssa? Ettei vaan sattunut tiskille kaveri, jota ei voisi vähempää kiinnostaa ottaa selvää, mistä sellaisen sinulle hommaisivat?
Käy kysymässä vaikka jostain Osaset -liikkeestä, jos vaikka ottaisivat selvää kuka tekisi sellaisia tarvikeosia. En tiedä tekevätkö, mutta siellä saattaa olla parempaa palvelua.
Voi niitä purkaamoillakin olla kokonaisissa Ruuttavärkeissä. Niitä ei vain voi kysyä itse osina, vaan olisi ensin kyseltävä onko TakaPotkuja ja vieläpä 1700i.
Mites Nivan anturi?
Nämä ovat kaikki veikkailuja vailla todellista tietoa. Minulla saattaisi yksi olla Joensuussa, mutta raaskinenko luopua, kun en ole vielä päättänyt tuota TIINEen kohtaloa.
Käy kysymässä vaikka jostain Osaset -liikkeestä, jos vaikka ottaisivat selvää kuka tekisi sellaisia tarvikeosia. En tiedä tekevätkö, mutta siellä saattaa olla parempaa palvelua.
Voi niitä purkaamoillakin olla kokonaisissa Ruuttavärkeissä. Niitä ei vain voi kysyä itse osina, vaan olisi ensin kyseltävä onko TakaPotkuja ja vieläpä 1700i.
Mites Nivan anturi?
Nämä ovat kaikki veikkailuja vailla todellista tietoa. Minulla saattaisi yksi olla Joensuussa, mutta raaskinenko luopua, kun en ole vielä päättänyt tuota TIINEen kohtaloa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
No minä astelin Lakalaivan delta autoon varaosa tiskille...vanhempi mieshenkilö tiskin takana. Kysyin kyseistä osaa, niin hetken se tutki katalookejansa kunne löysi osan...siten varastosaldot näytti nollaa, ja totes vaan että "ei oo eikä tilata" ja kiitos...
Sitten tieni vei purkaamoille, yhdessä eurosamarassa näytti olleen kyseinen anturi kun oli pyöreä pistoke ja lambdan nelinapanen pistoke tyhjinä roikkumassa ja laatikossa reikä...
Sitten kolusin pihan kaikki Ooppelit (A vektra, Karetit) läpitte, missä olis ykspisteruiku, et onko niisä mitään...ei olllu niisäkään, josain GSI raketissa kai on semmonen ollu, ku on se rikitaali mittaristokin ollu. Ei Metroautolta löytyny kun erilisella liittimellä olevia....
Ei kellekkään oo jääny nurkkiin moista anturia...??prkl...
Sitten tieni vei purkaamoille, yhdessä eurosamarassa näytti olleen kyseinen anturi kun oli pyöreä pistoke ja lambdan nelinapanen pistoke tyhjinä roikkumassa ja laatikossa reikä...
Sitten kolusin pihan kaikki Ooppelit (A vektra, Karetit) läpitte, missä olis ykspisteruiku, et onko niisä mitään...ei olllu niisäkään, josain GSI raketissa kai on semmonen ollu, ku on se rikitaali mittaristokin ollu. Ei Metroautolta löytyny kun erilisella liittimellä olevia....
Ei kellekkään oo jääny nurkkiin moista anturia...??prkl...
Saattaapi olla moinen hyllyssä. Pittääpi viikonloppuna katella.
Saman lainen on ollut OPEL merkkisissä autoissa 90 luvun alkupäässä. Uutena maksaa jotain 80 eur (siellä OPEL liikkeessä).
Saman lainen on ollut OPEL merkkisissä autoissa 90 luvun alkupäässä. Uutena maksaa jotain 80 eur (siellä OPEL liikkeessä).
Lada rules
Risto ehti tarjota esti. Mutta jos nyt käy niin että ei Vantaalta löydykään, niin mulla olis tommonen kans, kunhan vain jaksaa irrottaa.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
No mää hain Fustilta 110 Festivaalin nopeusanturin ja kytkin sen johdon päähän niin sai yhden mahdollisen vikakoorin poistettua...MUTTA nyt kun ensin sai koneen käymään niin eikö se käykkin vaan kahrella pytyllä...sytkälampulla katottuna 2ja 3 pytyt saa huonosti sillontällön kipinän...eli siis toinen puola sökönä...Mistäpäs semmosen ny sais???