Nivassani on semmonen ongelma että tyhjäkäyntikierrokset heittelehtii välillä 500-1500 kierrosta. Vaihdoin siihen jo uuden kaasarinkin (kun viisaammat sanoivat että kaasarista on kalvot rikki) mutta ei korjaantunut ongelma. Myös tulpat vaihdoin samalla. Onko kellään mitään vinkkejä mistä voisi johtua? Ajamiseen ei vaikuta millään lailla, kulkee yhtä tasasesti kuin ennenkin eikä nyi, mutta tyhjäkäynti seilaa ja välillä kun tulee esim. risteykseen niin meinaa sammua. Ja se mikä mielestäni on ihmeellistä on että kun keula on ylämäkeen päin, kierrokset on korkeemmat ja kun keula on alamäkeen päin niin kierrokset on pienemmät...siitä varmaan johtuu myös tuo risteyksessä sammuminen kun se meinaa sammua aina jarrutuksen jälkeen eli kun keula vähän niiaa.
Sen verran vielä, että kuuluuko puolan kuumeta niin paljon ettei siihen käsin pysty koskemaan? Huomasin vaan tuossa yhtenä päivänä kun aloin kaasaria säätää ja käsi sattui koskemaan puolaan. Jos ei pidä kuumeta niin paljon, voisiko käynnin seilaaminen liittyä tuohon jotenkin?
Jep hyvin mahdollista Itellä 1200 rupes käymään tyhjäkäyntiäkin kun vaihto kärjettömän sytkän eli kaikki uutta osaa (jakaja, puola, ohjausyksikkö, johtosarja.....Jakajan väljyys voi mahdollisesti aiheuttaa ongelmia.....