Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Olisikohan tällaisessa juttuketjussa mitään älyä? Haluanko tällaista kirjoittaa ja miten tähän suhtauduttaisiin.
Aloitan tämän, mutten tiedä jatkanko. Olen huomannut, että kannattaa harkita käsittämättömän tarkkaan sitä, millaisia pähkäilyjä ja räpellystarinoita tänne kirjoittaa.
Saattaa olla, että on hyödyllisempi kirjoitaa vaan pieniä paloja tuonne Teknisiin tai muualle. Ihmettelen joskus miksi pitkät PähkäilyRupeamaRemontit herättävät niin kummallisia intohimoja. Tosin pääasiassa myönteisiä, mutta myös aivan kummia reaktioita.
Mutta katsotaan jaksanko tuosta LeikkiKalustani tänne avautua. Onhan siitä jo kertynyt paljon kokemuksia niin ajossa kuin rasvanäppisenäkin.
Kyllähän sen tarina on jo tähän mennessä tarua vai olisiko sittenkin Totuutta ihmeellisempi. Jäämme hieman hauduttelemaan...
ÄH! Kyllä tämä jää kirjoittamatta. Eihän tämä tieto tietysti kiinnosta ketään. Mutta haastetaan tästä miittinkeissä ja näissä Lähiringeissä. Alkaa olla tuota (Lada)Ystävää jo riittämiin ihan henk.koht. lähesyydestä.
Ja muutenkin olen aina arvostanut aina täsmätöpiikkeja enämpi. Ei tarvitse seurata mammuttijuttuketjua ja jos tulee myöhemmin mukaan ei ahdistu jonkun 1000viestisen hirmun edessä. Etsimelläkin löytyy kaikkea paremmin kun ei ole MegaTarina.
Eli pitäydyn vanhassa tyylissäni. Joka on kai aina herättänyt mielenkiintoa ja erilaisia suhtautumisia. Ei jätetä edelleenkään ketään kylmäksi
"Mulla on tietoa, en sitä jaa, hajotkaa siihen". (tämä + Toljatin-juttu) Miksi sitten pitää se kirjoittaa tänne, ettei halua kertoa yleisesti? On mullakin työn alla kerholehteen pitkä kokemusjuttu Nivan käyttökunnostuksesta, mutta näiden juttujen avittamana taidan antaa jutun vain lähimmille kavereille luettavaksi. Ja tietty kerron siitä täällä avoimesti, etten kerro. En halua aukoa päätäni, mutta annoin vain muutaman esimerkin, koska ihmettelin. Kyllä tuollaisesta 2101 -77:sta riittäisi itselläni kiinnostusta lukea, pistä tekstiä tulemaan, siinä sitten näet saako se vastakaikua.
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Olisikohan tällaisessa juttuketjussa mitään älyä? Haluanko tällaista kirjoittaa ja miten tähän suhtauduttaisiin.
Aloitan tämän, mutten tiedä jatkanko. Olen huomannut, että kannattaa harkita käsittämättömän tarkkaan sitä, millaisia pähkäilyjä ja räpellystarinoita tänne kirjoittaa.
Saattaa olla, että on hyödyllisempi kirjoitaa vaan pieniä paloja tuonne Teknisiin tai muualle. Ihmettelen joskus miksi pitkät PähkäilyRupeamaRemontit herättävät niin kummallisia intohimoja. Tosin pääasiassa myönteisiä, mutta myös aivan kummia reaktioita.
Mutta katsotaan jaksanko tuosta LeikkiKalustani tänne avautua. Onhan siitä jo kertynyt paljon kokemuksia niin ajossa kuin rasvanäppisenäkin.
Kyllähän sen tarina on jo tähän mennessä tarua vai olisiko sittenkin Totuutta ihmeellisempi. Jäämme hieman hauduttelemaan...
Eiköhän ne kokemukset keräänny hiljalleen.Aloita "Kokemuksia halvasta 2101-77 KRIINIstä 17.8 2008 klo 12.05-12.35"
Yogi kirjoitti:Miksi sitten pitää se kirjoittaa tänne, ettei halua kertoa yleisesti?
muistatkos jogi joskus pikkupoikana hiekkalaatikolla: mentiin tikkarinkanssa ja oikein nuoleskeltiin äänekkäästi. Jatkettiin äänekästä lipomista kunnes joku edes pyyti saisiko kanssa nuolaista. Ensin muutama kerta kieltäydyttiin ja sitten kun pyytäjä oli useasti pyytänyt niin anettiin. Sellainen hiveli 5 vuotiaan itsetuntoa kun pyydeltiin. Vanhemmalla iälläkin on joillain vielä valtava tarve tehdä itseään "halutuksi". En tiedä onko kyseessä tässä kirjoituksessa, mutta minulle ainakin tämä tästä tulee mieleen.
Ai hemmetti kun minä osaan. Mikähän minua vaivaa kun pitää tällatavalla Immeisiä kiusata. Kyllä minä tästä kirjoittelen. Älkää olko huolissanne
Tässä on vähän tätä meidän Kierojen Kymenlaaksolaiseten (lue joidenkin mielestä Ikävien) humourssia mukana. Kyllä sen varmaan usea tajusikin.
Ongelmana on se, että tulee niin hemmetin pitkiä tarinoita, etteivät kaikki siitä tykkää. Olen saanut siitä palautetta. Voi miten nauttisin kertoa TogliatinToilailuista iltanuotiolla. Mutta niistä kirjoittaminen vaatii jo hirvittävästi aikaa.
Minä olen pähkääjä ja pähkään tänne jo teille tarjolle tuota ihmetystäni siitä, miksen kirjoita. Älkäätten ottako itseenne. Kyllä minä KRIINISTÄ vielä kerron.
Ja tiesin ja uskon, että ihmisiä kiinnostaa. Mutta toisinaan Iso se on pienikin Kiusa
No niin. Aloitetaan tämä ihan kiltisti nyt. Ja muutetaan otsikko vastaamaan paremmin tuota LaikkiKaluani. Tosin kovin hiekkaisilla laatikoilla (vertaa soramonttu) en tule sillä leikkimään. Tässä tarinassa käytetään alkuperäisiä nimiä vain siltä osin, että ne liittyvät suoraan minuun tai (Lada)Ystäviini. Muut nimet häivytetään. Numeroja yritän myös käyttää harkiten.
Minä siis olen opetellut aikanani ajamaan Saab 96 ja viininpunaisella mustakilpisellä VAZ 2101. Silloin oltiin Pieniä Kuuskosken Miehiä Veljeni kanssa.
Tuavetti Pööhönen kehui aina Lataa parhaaksi saatavissa olevaksi autoksi ja se minulle jäi mieleen, vaikka Volvoja ihailinkin eniten. Hoitopaikan Apella oli nimittäin Amatsoni.
Olin päättänyt, etten Nappista enää halua enkä hanki. Kalustokokoelmani on mielestäni jokseenkin riittävä minulle ja tarpeeksi kattava. Katselin joskus Nappisten hintoja ja totesin niiden olevan muita varsten.
Mutta minkäs teet. Joskus jotakin kävelee vastaan, eikä voi muuta kuin ottaa se haltuunsa. Näin kävi tämän KRIINIn kanssa. Näin kävi myös tuon TEINIn kanssa toissa keväänä.
Eli tämän KRIINIn ja minun tarinani alkaa tuolta jostakin keväästä 2008. Silloinhan hain tuota 2106 FIINIä. Siitä retkestä aloin kirjoittaa mutta, toisten iloksi ja toisten harmiksi jätin sen tarinan kesken. Tuli siinä sitä muuta sähellystä puolin ja toisin.
Haettiin siis Jokarin kanssa se 2106 siirtokilvillä sieltä jostain Lounais-Hämeestä vai mistä se oli. Tulomatkalla teimme rehevit erään innokkaan LadaHarrastajan kanssa paikalliselle RITOil -liikenneasemalle. Tämä kohtuulisen tunnettu ja tunnustettu harrastaja halusi ehdottomasti nähdä jotakin Originellia tai ehkä paremminki Oroginnaalia ja sitähän tuo FIINI etusti parhaimmillaan.
Tämän tapaamisen yhteydessä minulle kuulemma oli tarjottu jotakin puhelinnumeroa. En kyllä tiedä miksi ja varsinkin miksi juuri minulle. Kai olin sen vastaan ottanut. Joka tapauksessa puhelinnumerolappu minun karttuisaan käteeni tarttui. Ja loppuhan on jo historiaa...
Nyt kuitenkin tämän alustuksen jälkeen menen ulos, jossa sateisen päivän ja sumuisen yön jälkeen poutii. Alan hiljalleen naatiskellen värkätä KRIINIn konehuoneen polttoainepuolta kasaan. Tämän jälkeen olisi tarkoitukseni kasata vesipuoli. Jokari neuvoi pesemään jäähdytyspuolen tarkoitukseen suunnitellulla pesuaineella. Ripe taas varoitteli moisista pesuista. Saattaisivat pienet reiät, jota on voinut syntyä alkaa vuotaa. Kun sakka ja kattilakivi lähtevät liikkeelle ja poistuvat tyhjennyksissä, tämähän on mahdollista. Saapas nähdä mitä kenkä tekee...