Lämppärin säätöhana.
Lämppärin säätöhana.
Onko -90 nivassa ja takavetosissa latoissa samanlainen lämmityksen säätöhana?? Katalooki kun ei tuntenu kuin takavetosen mallin..
Re: Lämppärin säätöhana.
sama
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
Uusittaessa keraamista suositellaan.
Keraamisen oistajat voisivat kommentoida kokemuksistaan??
Lada rules
Toimiva laite ja todennäköisesti lähes ikuinen. Jonkunverran mittavirheitä tullut vastaan mm. aivan liian paksut laipat joskus. Yksi uusi hana oli myös niin jäykkä että vaijerin kanssa ei liikkunut mihinkään.RTJN65 kirjoitti:Uusittaessa keraamista suositellaan.
Eli kannattaa vaan kattoa mitä ostaa niin hyvä tulee.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Luultavasti pitkäikäinen, mutta orkkisventtiiliin verrattuna säätö on karkeamman tuntuinen, eli haalealle säätö on (entistäkin) vaikeampaa.RTJN65 kirjoitti:Keraamisen oistajat voisivat kommentoida kokemuksistaan??
Asennuksesta samoilla linjoilla Jokarin kanssa, eli hieman joutui koneistustöihin, että mahtui paikalleen, mulla otti kiinni johonkin tukimuoveihin.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Mulla ei taas vaikuttanut säätöön mitenkään, edelleen täysin mahdoton saada haaleaa ilmaa.
Sitä hanan "liparetta" joutui ainakin kahdessa laappanassa hieman työstämään matalammaksi, että sai paikoilleen. Johtunee siitä että keraaminen hana jää syvempään kuin vakio.
Kuulasulkuinen hana tulee sitten reilusti ulommas.
Sitä hanan "liparetta" joutui ainakin kahdessa laappanassa hieman työstämään matalammaksi, että sai paikoilleen. Johtunee siitä että keraaminen hana jää syvempään kuin vakio.
Kuulasulkuinen hana tulee sitten reilusti ulommas.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Yhteen Ladaan vaihdoin keraamisen hanan. Siinä joutui hiomaan kiinnityspulttien reikiä, koska ne olivat liian pienet. Hana toimi hienosti noin puoli vuotta, kunnes alkoi vuotamaan. Laitoin tilalle Motonet-hanan keväällä ja toistaiseksi on toiminut hyvin. Ilmeisesti mulla vaan sattui joku maanantaikappale. Yksi-kaksi uutta keraamista on jemmassa mulla, mutten heti uskaltanut laittaa samanlaista tilalle.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62