Itsellä on kokemusta 2105 ja Samara. Kyllä se melkein venäläisen taikalaatikon puolelle menee.
Mikä on luotettavin Lada?
-
Viilettäjä
Mikä on luotettavin Lada?
Parasta Ladaa on kyselty varmaan jo, mutta nyt luotettavinkin vielä.
Itsellä on kokemusta 2105 ja Samara. Kyllä se melkein venäläisen taikalaatikon puolelle menee.
Itsellä on kokemusta 2105 ja Samara. Kyllä se melkein venäläisen taikalaatikon puolelle menee.
Kaippa se 1200 on kestävin pieni teho ei sitä rautamöykkyä saa hajalle;) eli aivan sama asia millä 200d mersu on saanut maineensa kestävänä autona. Oma 2107 1600sl turbo taas ei tunnu pysyvän nipussa mitenkään.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
En ole tehnyt 1600 muuta remppaa kuin vaihtanu laakerit varuiksi, vanhatkin oli tosin hyvässä kunnossa. Koneelle on ilmeisesti tehty jonkunmoinen remppa noin 100000km sitten, ja vaikuttaisi olevan hyvässä kunnossa ei huohota juuri ollenkaan. Eilen meni kannen tiiviste, ja kannen irroitettuani totesin että sylintereissä ei ole havaittavaa kulumaa ja venttiilit ovat uuden veroiset.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Vahva kuin tauti , 1200 ilman ällää!
Tosin -86 mallin 2107 1500 suklaanruskee oli myös vahva
laite, ja nopea. Sillä tuli kiusattua kymmeniä dx corollia, aina
tuli voitto,joskus tosin niin pienestä kiinni et täyty kattoluukku
vetää vauhdissa kiinni !! Ajoin sillä kolme vuotta ja vähän yli
100000t kilsaa ei mitään vikoja, automyyjä tosin soitti perään,että
miten autolla on ajettu ku oli vaihdelaatikon laakerit loppu vitonen
hajalla ja perän poskilaakerit ihan sökönä! Totesin vaan :Sillai ku
Ladalla ajetaan,täysillä joka paikkaan.

Tosin -86 mallin 2107 1500 suklaanruskee oli myös vahva
laite, ja nopea. Sillä tuli kiusattua kymmeniä dx corollia, aina
tuli voitto,joskus tosin niin pienestä kiinni et täyty kattoluukku
vetää vauhdissa kiinni !! Ajoin sillä kolme vuotta ja vähän yli
100000t kilsaa ei mitään vikoja, automyyjä tosin soitti perään,että
miten autolla on ajettu ku oli vaihdelaatikon laakerit loppu vitonen
hajalla ja perän poskilaakerit ihan sökönä! Totesin vaan :Sillai ku
Ladalla ajetaan,täysillä joka paikkaan.
-73 eka Lada,heti koukkuun
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1688
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Pakko sanoa että 2107 1300S
Ukko ajeli 190 tuhatta ilman sen suurempia remontteja. Laturi meni uutena ja virranjakaja meni kun siihen vaihettin uusi kun se oli asennettu väärin
Ja siiten minä sain auton ja se kesti 5000km. Jonka jälkeen vaihdoin koneen... ja korjausta kokoajan...
Ja nyt on uusi 2107 1600SL jonka pitäisi kestää...
Ukko ajeli 190 tuhatta ilman sen suurempia remontteja. Laturi meni uutena ja virranjakaja meni kun siihen vaihettin uusi kun se oli asennettu väärin
Ja siiten minä sain auton ja se kesti 5000km. Jonka jälkeen vaihdoin koneen... ja korjausta kokoajan...
Ja nyt on uusi 2107 1600SL jonka pitäisi kestää...
-
Poliisi
-
Rahtari
-
ladamaster
- Viestit: 1384
- Liittynyt: 23.9.2003 20:41
- Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala
Kokemuksia on 1200 koneesta; kestävä on.
Mitä vanhempi Lada on vuosimalliltaan, sitä vankempia ovat rakenteeltaan.
Omistamallani 2103 -77 on ajettu 370 000 km. Moottori on jossain vaiheessa vaihdettu 1600 kuutioiseksi; sekin sen takia, koska olivat nesteet menneet jäähän. Ryhdissään on vaikka kilometrejä on paljon takana.
Mitä vanhempi Lada on vuosimalliltaan, sitä vankempia ovat rakenteeltaan.
Omistamallani 2103 -77 on ajettu 370 000 km. Moottori on jossain vaiheessa vaihdettu 1600 kuutioiseksi; sekin sen takia, koska olivat nesteet menneet jäähän. Ryhdissään on vaikka kilometrejä on paljon takana.