ok thats it..
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ok thats it..
Näkemiin kaikki lada ihmiset oli kivaa niin kauan kuin jaksoin. Ei ladassa mitään vikaa ole mutta se ei vaan sovi meikäläiselle..
Tuli kuitenkin ajettua 16tkm ladalla ja viritettyä,tuunailtuo, korjattuu ym. Ihan hyvä perhe auto jos osaa korjata itse autoa.
Itse en jaksannut tätä ladailua enään taisi tulla joku 30v kriisi tai jotain? tarvis saada joku tehokaampi auto perseen alle, Ja arvatkaa mikä?
Se alkaa ja loppu samalla kirjaimella ja etuveto.
Tuli kuitenkin ajettua 16tkm ladalla ja viritettyä,tuunailtuo, korjattuu ym. Ihan hyvä perhe auto jos osaa korjata itse autoa.
Itse en jaksannut tätä ladailua enään taisi tulla joku 30v kriisi tai jotain? tarvis saada joku tehokaampi auto perseen alle, Ja arvatkaa mikä?
Re: ok thats it..
Tehokas ja etuveto ei istu samaan lauseeseen 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mahtaa nyrjähtää ranteet kun kiihdyttää kaasu pohjassa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Trabant?iskäinhoaladaa kirjoitti:Ja arvatkaa mikä?

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Olisiko Cadillac Seville?iskäinhoaladaa kirjoitti:305hp 0-100kmh 6,7s ja etuveto
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Tervehdykset toivotelen.iskäinhoaladaa kirjoitti:305hp 0-100kmh 6,7s ja etuveto
Onko aikeissasi muuttaa pois Suomesta, kun tuolaisen "hirmun" olet arvellut laittaa. Minun "lanttu" ei keksi mitään todellista tarkoitusta, jossa tarvittaisiin noilla ominaisuuksilla varustettua ajokkia. Onhan tietysti se 1 mutta sitä on käytetty niin paljon, että se ei ole enää huumoriakaan sisältävä vertaus. Joten jätin sen tarkoitusperien arvailuista kokonaan pois.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Hyvä MaraMara kirjoitti:Trabant?iskäinhoaladaa kirjoitti:Ja arvatkaa mikä?

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Lada Scandinavia
Vai sellates meinaat, onko siellä asian takana joku naispuolinen henkilö joka painostaa Ladailusta luopumaan.?
No käy kierros maailmalla ja kokeile muita ja TERVETULOA sitten takaisin Ladailun maailmaan.
No käy kierros maailmalla ja kokeile muita ja TERVETULOA sitten takaisin Ladailun maailmaan.
Juu meinasin nyt ajaa sevillen kanssa monta vuotta. Ja naispuolinen ajaa corollalla.
Morjentes sitten.
Morjentes sitten.
Autoton on huoleton
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Tuon Vekottimen täytyy olla joku Tattoli, kun siinä noin hilveesti on noita hevosia. Mutta mitä nuo kiihtyvyydet tarkoittaa?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?