Vilkkuvika

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
haminalainen

Vilkkuvika

Viesti Kirjoittaja haminalainen »

Missä hemmetissä voi olla vika, kun usein (ei kuitenkaan koko ajan) vasenta vilkkua käytettäessä vilkkuvat kaikki sen puolen takavalot, aina jarru- ja peruutusvaloa myöten? Katsastusäijä komensi korjaamaan, mutta kun en p..kele löydä vikaa. Hommasin jo uuden koko takavalojutskan (Viipurissa 17 €), mutta ei mitään muutosta.
khonkonen

Re: Vilkkuvika

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Takavalon läheisyydessä oleva maadoitusliitin ruostunut/hapettunut ja takavalo ei saa kunnolla maata.
Puhdista kaikki valon kontaktit samalla.
haminalainen

Tein sen jo kerran, mutta käskystä heti huomenna uudestaan...

Kiitos neuvosta!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Myöskin se takavalon piirilevyn liitin on perinteinen paikka ja löysänä se saa myös aikaan kyseisen "joulukuusi"-efektin...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
haminalainen

Sitähää miä olen epäillytkii kaiken aikaa, mutta miten v*tussa sen sais tiukemmaksi? Oon kokeillut kuminauhaakin tiukkaamassa liitintä piirilevyn urospuolta vasten, muttei ...tana vain ala skulaamaan oikein.
haminalainen

Jopas pellittää! Uudesta takavaloaihiosta tursusi hiukan muovia maadoitusliittimen ja ruuvin/mutterin väliin ja mitäs muuta se tarttikaan. Satans fan kun on iän myötä mennyt näkökin, niin siks en ekaks vain huomannut koko juttua.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Tuo silmän kädestä putoaminen ei ole vakavaa. Minä olen usein asettanut silmän nenään kun en ole muuten vikoja nähnyt. Kaikkea ei voi havaita eikä kannatakaan. Sen takia tämä Voorumi on, jotta helppinkiä saadaan. :mrgreen:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin