Auraukset taas päin helkuttia

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Misha

Auraukset taas päin helkuttia

Viesti Kirjoittaja Misha »

Säädin juuri syksyllä auraukset kovalla rahalla Deltassa kuntoon ja eiköhän kautta profeetan parran taas tuntuu siltä, että aurauksissa on joku häikkä. Mikä kautta profeetan parran tossa hommassa oikeen on? Pitääkö ostaa uudet raidetangon päät tms? Vai menenkö Deltaan valittamaan?

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Kyllä mulla on säädöt pysyneet kunnossa. Ethän ole ottanut sivukosketuksia jalkakäytävien reunojen kanssa?
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Millaisia oireita autossa si on?

Mulla on noi Nokian renkaat aiheuttanu ongelmia kun rungot ei kestä eli muuttuu ekan kauden jälkeen ihan hirveiksi ajaa.....Koita vaihtaa jokku toiset pyörät alle - jos havaittava muutos niin voipi noita epäillä syyksi.....
124/2101 practical beauty
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Eikös sulla oo ne alkuperäiset kesärenkulat alla? Mä syyttäisin niitä... :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Auraukseen vaikuttaa myös se,että ylä- ja alapallonivelet on kunnossa,raidetangon päät on kunnossa sekä pyörienlaakerit.Jos niissä on klappia aurauksen säätö eliminoituu ja pyörät voi kulua miten sattuu ja ohjaus vaellella kuopissa.
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Omassa koslassani oli edellisen omistajan toimesta vaihdettu raidepäät ja aurausta oli jätetty runsaasti. Vanteista mitattuna oli noin 10 mm. Vaihdettuani yläpallon säädin aurauksen suunnilleen nollaan. Kulkee paljon suorempaan, vaikkakin haeskelee kun simpukassa on hieman klappia... Eikä voi kiristää kun joku lahopää on vääntänyt simpukan säätöruuvin halki (toinen puoli lohjennut irti) :evil:
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

arpati kirjoitti:Millaisia oireita autossa si on? Mulla on noi Nokian renkaat aiheuttanu ongelmia kun rungot ei kestä eli muuttuu ekan kauden jälkeen ihan hirveiksi ajaa.....Koita vaihtaa jokku toiset pyörät alle - jos havaittava muutos niin voipi noita epäillä syyksi.....
Nonnis kirjoitti:Eikös sulla oo ne alkuperäiset kesärenkulat alla? Mä syyttäisin niitä... :roll:
Tosiaan, mullaon Ladan alkuperäiset kumit alla. Semmoset joissa on semmosii perseen näkösii möykkyjä. Varmaan tosi kivat sateessa. Oireena lähinnä se, että ku vasemmalle kääntää, niin menee kiltimmin ku jos oikeelle vääntää. Ja ratti on ihan hiukan vinossa....
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vastaa Viestiin