21053 juttuja..

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
viisyliysi

21053 juttuja..

Viesti Kirjoittaja viisyliysi »

Onko tarpeellinen alipaine letku joka menee alimmasta imusarjan reiästä(vesiletkun alapuolella) alipainepumpulle(sinne jäähdytys nesteen paisuntasäiliön alapuolelle)? Siis auto on 21063 1,5 vm -92, johon on vaihdettu kaasariksi tuo 1200 l vm -87 käsiryyppy kaasari!

Auto rokkiralli käytössä, että älkää viitsikö kysellä katsastus vaikeuksista!

Nii siitä pumpusta menee ainoastaan sen alipaine letkun lisäksi yksi letku bensa tankille ja loput on irti, koska se axtecci on enemmän letku syöppö kuin tuo toinen :D! Riittäiskö jos vain laittaisin sen bensaletkun vain kiinni siihen toiseen irralla olevaan letkuun joka tuli kiinni siihen axteccin kylkeen aikoinaan??
Nii ja sit vielä sellainen PS kysymys, että mitä kannattais muuten tehdä niille vapaille alipaine letkuille (esim. öljyn mittatikun vieressä), tukkiako vai antaa olla auki??
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Toi "alipainepumppu" on varmaan se hiilipönttö. Jos kerta on kysymyksessä rokkilada jota ei enää leimalle viedä niin axteekijumalan vimpaimet joutaa siltä osin lepikkoon.

Eli hiilipönttö pois, samoin myös kaikki alipaine letkut, kaikki ylimääräiset pensaletkut pois. Jää vain yksi tuleva bensaputki joista letku bensapumpulle ja siitä kaasarille. Toiset bensan paluuputket tukkoon. Yksi alipaine letku kaasarilta virranjakajalle riittää. EGR venttiilin,täystehoventtiilin, yms letkut joutaa lepikkoon. Puoliautomaatisen tyhjäkäynnin nesteletkuun vain kierto (siis vain yksi letku), Muut lämpötilaventtiilit lepikkoon.

Katti pois ja suora putki tilalle, Samoin lamda pois ja reikä tukkoon (vaikka lyhyt pultti). ARF boksi pois ja täten ylijääneet osat voi lähettää mulle.
Lada rules
Vastaa Viestiin