Kun kävi niin että ko ruuvi oli pudonnut, auto ei käynyt tyhjäkäyntiä mutta kulki 170 puolella kaasulla (vakio 1500), mikä sen aiheutti?
Tietysti sieltä reijästä pääsi lisää ilmaa imuun (+ kaikkia kottaraista pienempiä eläimiä) eli oliko kyseessä jonkinlainen turbo ilmiö kun vauhtia saatiin tarpeeksi?

toisaalta kaasuttimen alaosassa oleva reikähän aiheuttanee alipainehäviötä kaasuttimesta, mikä taas vaikuttaa kaasuttimen eri toimintoihin (polttoaineen ottoa, kakkoskurkun avatumista tossa Ozonissa) elikkä näin ajatellen auto kulki kivasti pelkällä ilmalla?
myöhemmin kun huomattiin että se ruuvi puuttui, saatiin tyhjäkäynti takaisin, mutta samalla menohalutkin heikkeni tavallisen Lada tasolle. Mitä muita haittoja tollasesta ajelusta voi koneelle olla kuin se että kaikkia kotieläimiä on saattanut päästä moottorin sisään?

käviskös joku kokeilemassa tätä samaa, eli ruuvi irti ja motarille?