Nivaan puhtia
Nivaan puhtia
Olen ajellut noissa metsästyshommissa Nivalla vm-86. Tekniikka on pelannut hienosti, mutta etenkin kokeiltuani uutta ruisku-Nivaa on alkanut tuntua, että omani kaasutin ei toimi niinkuin pitäisi. Kaasuttajan toinen kurkku aukeaa vasta joskus silloin, kun pedaali ottaa jo kiinni kumimattoon. Jossain pitkässä vastamäessä taakse alkaa kertyä jonoa. Kertokaapa, mistä ongelmaa voisi etsiä. Aukeaako 2-kurkku mekaanisesti vai alipaineella ja auttaisiko CRC ja mihin paikkaan pitäisi suhauttaa?
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Nivaan puhtia
Uusi kaasutin. Ei kannata noin vanhaa alkaa uusilla tiivisteilla kasailla.
Ja kärjetön sytytys siihen niin sekin auttaa.
Toisen kurkun voi tehdä aukeamaan mekaanisesti mutta heikentää ajomukavuutta. Kulkea pitäis sen jälkeen.
Paras vaihtoehto on ajaa mikkeliin ja ostaa uusi ruiskuniva! Siinä on pitkäksi aikaa autoa kun hyvin pitää. Ja arvo säilyy kun kysyntä käytetyistä on kova. Enää tämä vuosi aikaa ostaa uusi niva..

Ja kärjetön sytytys siihen niin sekin auttaa.
Toisen kurkun voi tehdä aukeamaan mekaanisesti mutta heikentää ajomukavuutta. Kulkea pitäis sen jälkeen.
Paras vaihtoehto on ajaa mikkeliin ja ostaa uusi ruiskuniva! Siinä on pitkäksi aikaa autoa kun hyvin pitää. Ja arvo säilyy kun kysyntä käytetyistä on kova. Enää tämä vuosi aikaa ostaa uusi niva..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129