Kaasarin vaihto?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

Kaasarin vaihto?

Viesti Kirjoittaja mika »

Mun lada 1200L (<--- niin väitetään) niin siinä on kaasari 2105-1107010-20 eli siis 1500 kaasari? tai siis 2105 mallien kaasutin... Niin onko tämä isompi kurkkuisempi ku 1200L oma kaasari????
nii ja sit siinä oli tehty sellanen kötöstys rautalangalla et se aukasee 2 kurkun.. niin onkohan siitä katkennu joku osa siitä "vivustosta"? mut se kohta on tasanen et ei mun mielest oo mitään katkeemis kohtaa... vai? onko tässä ennen ollu joku alipaineella säätyvä hommeli? ku siitä lähtee sit sellanen tanko joka menee toden näköisesti johonki kalvoon.. en oo viel joutanu aukaseen kunnolla...
Onko tää taas jotain venäläisten keljuilua...
Lujaa Laatua Larva!
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Jussi tietää ton paremmin. Mutta siinä voi olla sellainen alipaineella aukeava kakkoskurkku. Rallihommissa ei hyvä sillä ei reagoi riittävän nopeasti.
Lada rules
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Kyllä tuossa on alipaineella aukeeva tuo kurkku...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Laita vaan suosiolla siihen joku oikea kaasutin kun ei ole tarvetta päästöjenkään kanssa pelata. Rakenteet selkeempiä eikä noita turhia hommeleita.
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

Enkä laita! mä kehittelen siihen sellasen et se aukee väkisin se toinen kurkku! minä en päästöistä välitä ku tämä on "kilpa-auto".... entiselläki omistajalla oli tuo hökötys eli se reagoi nopeesti tohon kaasuun ja ei oo mitään alipaine hässäköitä...
Lujaa Laatua Larva!
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

jeps

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo 2105-1107010 mallit on tosiaan alipaine kakkosella varustettuja ja toi 2105 alkuinen on kalibroitu toimimaan 1200-1300 koneissa, vastaava 1500-1600 koneisiin on 2107-1107010. Eli jos vaihdat koneen isompaan kannattaa varmaan vaihtaa suuttimet tuohon ja ykkösen kuristinkin on erikokoinen. 2107-1107010-20 kaasutinta on vaikeesti saatavilla, itse kun etsin sellaista jouduin muuttamaan sen -00 versiosta vaihtamalla siis tyhjäkäyntimötikän ei alipaineistettuun versioon.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

mut miks tuo kaasari sit (2105) on tuolla infos 1500 kohallaki??
Lujaa Laatua Larva!
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

juma

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tosiaan tuolla infossa onkin virhe 2105 sivulla :oops: ihan huolimattomuutta tiedon kasauksessa, pitääkin äkkiseltään korjata, hyvä kun huomautit.

Lada Infon tekniikka osiossa on luettelo Ladan eri kaasuttimista ja niiden eroista lyhyesti.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin