Mun lada 1200L (<--- niin väitetään) niin siinä on kaasari 2105-1107010-20 eli siis 1500 kaasari? tai siis 2105 mallien kaasutin... Niin onko tämä isompi kurkkuisempi ku 1200L oma kaasari????
nii ja sit siinä oli tehty sellanen kötöstys rautalangalla et se aukasee 2 kurkun.. niin onkohan siitä katkennu joku osa siitä "vivustosta"? mut se kohta on tasanen et ei mun mielest oo mitään katkeemis kohtaa... vai? onko tässä ennen ollu joku alipaineella säätyvä hommeli? ku siitä lähtee sit sellanen tanko joka menee toden näköisesti johonki kalvoon.. en oo viel joutanu aukaseen kunnolla...
Onko tää taas jotain venäläisten keljuilua...
Kaasarin vaihto?
Kaasarin vaihto?
Lujaa Laatua Larva!
Kyllä tuossa on alipaineella aukeeva tuo kurkku...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
jeps
joo 2105-1107010 mallit on tosiaan alipaine kakkosella varustettuja ja toi 2105 alkuinen on kalibroitu toimimaan 1200-1300 koneissa, vastaava 1500-1600 koneisiin on 2107-1107010. Eli jos vaihdat koneen isompaan kannattaa varmaan vaihtaa suuttimet tuohon ja ykkösen kuristinkin on erikokoinen. 2107-1107010-20 kaasutinta on vaikeesti saatavilla, itse kun etsin sellaista jouduin muuttamaan sen -00 versiosta vaihtamalla siis tyhjäkäyntimötikän ei alipaineistettuun versioon.

- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
juma
tosiaan tuolla infossa onkin virhe 2105 sivulla
ihan huolimattomuutta tiedon kasauksessa, pitääkin äkkiseltään korjata, hyvä kun huomautit.
Lada Infon tekniikka osiossa on luettelo Ladan eri kaasuttimista ja niiden eroista lyhyesti.

Lada Infon tekniikka osiossa on luettelo Ladan eri kaasuttimista ja niiden eroista lyhyesti.
