Haa! Kelpaako Ladan pensa rosvoille?
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
Haa! Kelpaako Ladan pensa rosvoille?
Muija tekee sos.-terv.-alan töitä usein keikkoina.Viime yön se oli Atsteekin kera eka kerran 100 m:n päässä ABC:sta.Huomasin pensavalon palavan tässä illalla ja ajattelin kaataa kanisterista.Korkki(lukoton) ei auennut edes rukkaskäsin.Kun meillä Isäntä hoitaa yleensä (itä)tankkaukset,aloin muistella ettei vielä olisi aika.
Isoilla siirtoleukapihdeillä sain korkin auki.Rosvot sai n.15 litraa hyvää 92-oktaanista.Toivottavasti se meni uudehkoon Bemariin!
Luulen että veijarit innostui lukottomasta korkista,otti minkä sai ja piruuttaan kirivät korkin suodatinavaimella jumiin.(en viitsi neuvoa mitä eri kaluilla saa tehdyksi)
Isoilla siirtoleukapihdeillä sain korkin auki.Rosvot sai n.15 litraa hyvää 92-oktaanista.Toivottavasti se meni uudehkoon Bemariin!
Luulen että veijarit innostui lukottomasta korkista,otti minkä sai ja piruuttaan kirivät korkin suodatinavaimella jumiin.(en viitsi neuvoa mitä eri kaluilla saa tehdyksi)
2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
Re: Haa! Kelpaako Ladan pensa rosvoille?
Mulla varastettiin pensaa ladasta työmaan pihalla.kaiken huippu että se tapahtu näkyvällä paikalla kello 7,35-8,00 välisenä aikana.paikka oli niin näkyvä että ei tulis mieleenkään että kukaan siinä varastais pensaa luukku oli vielä pihalle päin.. 

lada 2105 -81 2,0 tc turbo ic.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
- Lada-Jussi
multa kerran varastettiin Turussa, olisko ollut 1995 tai 1996? 2000-luvun alussa veljeltä varastettiin Ryttylässä. kummassakin tapauksessa oli lukollinen korkki rikottu ja heitetty menemään

Tyttö 1:"Oot sä ollu poikien kaa sillä lailla?"Lada-Jussi kirjoitti:multa kerran varastettiin Turussa, nlukollinen korkki rikottu ja heitetty menemään
Tyttö 2: "En"
Tyttö 1: "Mä oon kerran Turussa"
Tyttö 2: "Oon mäkin Turussa"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
joo!mulla oli kerran viety besat 1500 ässä ladasta,korkkia en vielä tänäpäivänä ole löytänyt. ostin tilalle lukollisen "tarvike"korkin,veikkaan että jonkun mopon tankkiin meni noi mun bensat
oli vaan aamulla mielenkiintonen yllätys kun bensavalo palo ja töihin pitäs lähtee.

Mulla on pihassa kadetti ja lada, Ladan rempan aikana ajelin kadetilla ja jätin sen ladan viereen. Sitten seuraavana päivänä kadetti ei ottanut tulille joten kolistelin bensatankkia (mittari on sökö) niin se oli tyhjä
Korkki kyllä oli lukossa mutta avaimet oli virtalukossa niin se selittääkin kaikki.. Ladassa oli korkki taas sisällä ja olivat siinäki käyneet mutta saman verran sielä oli bensaa mitä aina..

EXLada 21072 1300s vm.88
Lada 21073 1700i vm.96
"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
Lada 21073 1700i vm.96
"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Pari vuotta sittenhän Kouvolassa pyöri porukka porailemassa tankkeja ja liruttelemassa pensoja mopoihinsa tai mihin lie. Ainakaan takapotkusedaneissahan tämä ei onnistu. Kombissa hommahan onnistuisi.
Joo, ne Musikan 92oktaaniset vai oliko ne alle ovat ihan hyvä killeri. Tai onko tuolla nyt niin väliä tuolla oktaanilla.
Joo, ne Musikan 92oktaaniset vai oliko ne alle ovat ihan hyvä killeri. Tai onko tuolla nyt niin väliä tuolla oktaanilla.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Meidän kanttilamppuladasta vietiin aikoinaan (1980-luvun lopulla) bensiiniä muutama litra. Se bensaluukku oli väännetty jollakin sorkkaraudalla aki kun se luukku oli ihan solmulla ja naarmuja pelleissä. Eivät olleet rosvot hokanneet että se päällimmäisin luukku olisi avautunut kun olisi painanut sitä luukkua sieltä toisesta reunasta.
Joskus muinoin vietiin tästäkin pihasta pariin otteeseen bensat vanhasta 1200 ässästä, kun ei ollut lukollista korkkia.
Kerran samasta laitteesta rosvottiin joku 20 L mökin pihalla, joka on oikeasti korvessa eikä sinne satunnainen kävijä eksy koskaan
Ei ole noiden omien kotteroiden bensa kelvannut kenellekkään. Tosta mun ruiskusta joku oli särkenyt heppoisen lukollisen korkin, muttei tankista mitään ollut hävinnyt.
Joskus on ollut limsa/kaljapulloa ripustettuna antenniin ja ties kuinka monta kertaa kunnon räät konepellillä/paksin kannella. Mikäs siinä jos tykkää...
Kerran samasta laitteesta rosvottiin joku 20 L mökin pihalla, joka on oikeasti korvessa eikä sinne satunnainen kävijä eksy koskaan

Ei ole noiden omien kotteroiden bensa kelvannut kenellekkään. Tosta mun ruiskusta joku oli särkenyt heppoisen lukollisen korkin, muttei tankista mitään ollut hävinnyt.
Joskus on ollut limsa/kaljapulloa ripustettuna antenniin ja ties kuinka monta kertaa kunnon räät konepellillä/paksin kannella. Mikäs siinä jos tykkää...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mun kaveri teki hyvän kika ku siltä pysty kans viemään bensat tankista.
se teki takakonttiin uuden tankkausletkun ja veti vanhan putken umpee en tiä minkälainen patentti se oli mutta eipähän varastettu enää bensaa.
toinen keino on se että ajaa aina tanki senverran tyhjäks että ei oo sitä pensaa mitä viädä ja pitää sit kanisteria takaronkis ni tuskin ne vorot sinne takaronkkii menee.
se teki takakonttiin uuden tankkausletkun ja veti vanhan putken umpee en tiä minkälainen patentti se oli mutta eipähän varastettu enää bensaa.
toinen keino on se että ajaa aina tanki senverran tyhjäks että ei oo sitä pensaa mitä viädä ja pitää sit kanisteria takaronkis ni tuskin ne vorot sinne takaronkkii menee.
paikallisen romuliikkeen omistajan ladasta veivät pensat ruuvaamalla pohjapropun helvettiin!
-
Onhan noita viety tuollain samalla tavalla akkuporakoneella reikä tankin pohjaan ja otetaan terpeellinen määrä ja loput valukoon maahan.
Moponuijat tuota ainakin täälläpäin harrastelee
Moponuijat tuota ainakin täälläpäin harrastelee
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
vaikka rahaa ei oo kovinkaa ni ei sentää mieli tee toisten autojen tankista ottaa bensoja mopoon 

autoton.. vielä
Sarjassamme ilmaiset mopobensat osa1:
Ensimmäisessä kesätyöpaikassani huoltoasemalla myytiin korkeaoktaaninen bensa sellaisesta käsinpumpattavasta mittarista, jossa oli kaksi lasista viiden litran pönttöä. Asiakkaan piti etukäteen tietää, paljonko bensaa tankataan.
Pitkän letkun päässä ei ollut mitään sulkulaitetta, vaan se piti lopuksi tyhjentää letkua alkupäästä alkaen nostamalla. Aina eivät nämä viimeiset liraukset mahtuneet tankkiin, tai sitten letkuun jäi muuten vain vahingossa kahvikupillinen tai pari. Kun vielä öljykin myytiin irtotavarana, löytyi mittakannujen pohjalta aina sen verran öljyä, että sinä kesänä ei mopoon ei bensaa ostettu.
Ensimmäisessä kesätyöpaikassani huoltoasemalla myytiin korkeaoktaaninen bensa sellaisesta käsinpumpattavasta mittarista, jossa oli kaksi lasista viiden litran pönttöä. Asiakkaan piti etukäteen tietää, paljonko bensaa tankataan.
Pitkän letkun päässä ei ollut mitään sulkulaitetta, vaan se piti lopuksi tyhjentää letkua alkupäästä alkaen nostamalla. Aina eivät nämä viimeiset liraukset mahtuneet tankkiin, tai sitten letkuun jäi muuten vain vahingossa kahvikupillinen tai pari. Kun vielä öljykin myytiin irtotavarana, löytyi mittakannujen pohjalta aina sen verran öljyä, että sinä kesänä ei mopoon ei bensaa ostettu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Teemu Kankaanpää
Noh, eipä oo paljon ollu hinkua imasta toisten tankkeja tyhjäks kun ei oikee enää maistu hyvälle se idea.. Kesällä tuli yhden kadetin tankki imastua tyhjäksi joka odottelee noutajaa (Mua).. Ei kiitos enää, kyllä mä sen verran pysyn aisoissa että en toisten tankkeja tyhjentele, on tosin mun autosta kerran tankki tyhjennetty.. Emt, kuka sen on tyhjentäny mut bensat läks.