Myydään -palstaa seurailen satunnaisesti.Tuntuu,että onnistuneet kaupat syntyvät enimmäkseen muiden kanavien kautta,voin olla väärässäkin.Tiedän,että työkavereiden keskinäiset (auto)kaupat ovat oma lukunsa,kusetusta pelätään,mutta työrauha edellyttää reiluutta!
Erinäiset paineet kaluston vähennykseen saavat ajattelemaan,tarjoanko vain Klubilaisille?
No enpä tietenkään,ei miulla NIIN täsmäohjusta ole.Nettiautoon oon kökkelö tarjoamaan,paikallinen valtalehti on kallis ja Ladavihamielisessä omistuksessa.Ehkäpä esittelen kuitenkin maalis-huhtikuussa 2-4 takavetoista,joista yksi myydään.
Palstalle rekisteröitynyt saa 10 Egun alennuksen,Kerholainen 20!
2112,-04,hopea
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Joskus voi kannattaa!
Ainakin sen myyjän kannatti joka vanhalla lada-foorumilla myi 1600SL ladaa vuonna 2001! Sen ostin silloin minä tinkimättä ja auto on edelleen minulla!
Silloin luulin että tuo auto on ihan rytö kun ei ollu kellekään kelvannu. Menin kahtomaan ja yllätyin positiivisesti. Auto oli loistokuntoinen. Kuulemma kukaan ei ollu käyny edes kattomassa sitä, tinkivät vaan ja itkivät puhelimessa!
eli eipä tää foorumi ole hirveesti muuttunu!!!!
Ei kannata täällä kaupata, potentiaalisia ostajia ei yksinkertaisesti ole.
Mut nettiautossa kannattaa. Hintapyyntö vaan tarpeeksi korkealle, niin ei kukaan luule että olet myymässä jotain pommia!
Ainakin näillä kylillä Ladat on menneet nopeasti kaupaksi kun hintapyynnöt on olleet lähinnä sikamaisia.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:Ei kannata täällä kaupata, potentiaalisia ostajia ei yksinkertaisesti ole.
Mut nettiautossa kannattaa. Hintapyyntö vaan tarpeeksi korkealle, niin ei kukaan luule että olet myymässä jotain pommia!
Ainakin näillä kylillä Ladat on menneet nopeasti kaupaksi kun hintapyynnöt on olleet lähinnä sikamaisia.
Tjaa, ei muuta ku 1300S myyntiin, 1500€, mahottoman hyvä on kuule, osta pois
Saa kai sitä täälläkin kaupata jos keskustelua haluaa. Ostajia tuskin on, kun suurimalla osalla on jo lada.
Nettiautossa/motossa/koneessa on eniten kauppoja tullut. Aika on ajanut kepön edelle.
Muutaman päivän ehti Samara olla täällä myynnissä, kukaan ei kiinnostunut. Nettiautosta tuli ensin "koetetaan kepillä jäätä"-tarjous, seuraava soittaja haki pois.
Autosta kannattaa kertoa niin hyvät, kuin huonotkin puolet. Jos ilmoituksessa on pelkkä vuosimalli, kilometrit ja hinta, alkaa varsinkin halvan auton etsijä epäillä, että mitähän myyjä jätti kertomatta, Jotkut soittavat ja kysyvät, suurin osa ei viitsi.
yhden tän hetkisestä kalustosta (yhteensä 25 kpl) olen ostanut boardin kautta, loput muualta, eli ei täällä kovin hyvää tarjontaa yleensä ole
entisistä autoistani olen boardilta ostanut 2 kpl ja boardin kautta myynyt ehkä 1 kpl, tosin ladaboardin olemassa olon aikana olen lähinnä vain ostanut autoja.
vuodesta 2003 lähtien hävittämäni autot:
keltainen pörssi 1
ladaboard 1 (tästäkin oli ilmoitusta myös mosse-palstalla)
matkamersu foorumi 1
kokoontumisessa 1
nettiautossa 1
paaliin 1
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Joen musikka kirjoitti:Nettiautoon oon kökkelö tarjoamaan
Mitä tuo meinaa suomeks? Jos meinaat että tuntuu ettei ilmoituksesta tule tarpeeksi myyvä ja vetävä niin täällähän voisi vaikka tämän aiheen alla porukka yhdessä hioa jonkun megaluokan ilmoituksen tuonne Nettiautoon ja sitten katotaan kuinka kävisi. Kertoisit itse ensin mahd. paljon ja sitten porukka rukkaisi ja kyselisi lisää. Olisi ihan mielenkiintoinen koe.
Joku valokuvausekspertti sitten vielä kertois monenko asteen kyykkykakka-asennossa pitää olla ja kuinka kaukana autosta että saadaan mahdollisimman myyvät kuvakulmat aikaan.
Edit: Itse kysymykseen vastauksena, että olen myynyt palstan kautta yllättävän montakin autoa ja kaiken lisäksi vielä melko pitkälti ilman mitään asiattomuuksia. Mitä ny yhdessä ketjussa silloin joskus tahallaan itse terrorisoin ilmoitustani mutta niin meni sekin auto kaupaksi ihan sopivan nopeasti. Yhden auton kanssa muistaakseni ilmoitus ei kerennyt puoltakaan tuntia olla kun ostaja jo soitti, kyseessä ei tosin ollut Lada vaan eräs muu yhtä huonoksi laskettava merkki.
Muistui mieleen, että olenhan minä tämän foorumin kautta myynyt useammankin Ladan ja ostanutkin yhden, joten ei tää nyt loppuviimein niin huono oo ollut. Ja traktorin takalanakin on tätä kautta löytynyt.
Foorumin kautta oon ostanut Ladan ja paaaaaaljon varaosia, mutta kyllä ne tosiostajat on muualla, kuin täällä foorumilla!
Nettiautossa on vähän huono myydä mitään, kun porukka ei osaa lukea..
Kirjoitat ilmoitukseen, että ei vaihto, niin kohta joku tarjoaa jotain lumikolaa tai ruosteista civikkiä vaihdossa
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
no jos nettiautoon laittaa ladan myyntiin,tulee kysymys eino toiviaiselta:moorjensta,milläs kokoonaishinta möoisit 20vuotaalle miehealulle... ja nii ees päi. ottaa jo pattiin tuo pelle...
jaasu kirjoitti:no jos nettiautoon laittaa ladan myyntiin,tulee kysymys eino toiviaiselta:moorjensta,milläs kokoonaishinta möoisit 20vuotaalle miehealulle... ja nii ees päi. ottaa jo pattiin tuo pelle...
Eikä tule pelkästään latukan myyjille, vaan aika monelle muullekkin
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.