lohko
Re: lohko
jos ei jaksa niin pitää nukkua ja en kyllä löytäny mitään aiheeseen liittyvää vaikka etsin ja olin kysyny parissa muussaki topikissa enkä oo saanu vastausta. eli saa ottaa 2mm niin ettei venat ota mäntään?
laaborghin on paras
- START
- Lada kerhon jäsen
sehän riippuu monesta asiasta että ottaako kiinni
en satu muistamaan että tuliko lohkon tasalle männät mutta ylemmmäksi ne tulee kuin muissa takavedon koneissa
omakohtasta kokemusta ei ole mutta semmonen kutina on että tuo 2mm rupeaa kyllä oleen ihan maksimi lukemia tossa 1700 lohkossa
en satu muistamaan että tuliko lohkon tasalle männät mutta ylemmmäksi ne tulee kuin muissa takavedon koneissa
omakohtasta kokemusta ei ole mutta semmonen kutina on että tuo 2mm rupeaa kyllä oleen ihan maksimi lukemia tossa 1700 lohkossa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
jos kuitenkin nyt meinaat saiivua ottaa pois niin onko mahdotonta itse ottaa kanta pois ja katsoa? tämänhän voit tehdä ennen kuin madallat.säätänä kirjoitti:tarkoitus olisi ottaa lohkosta siivua pois jos on mahdollista, olin kysyny parissa muussaki topikissa enkä oo saanu vastausta
-
ATS 8x13
Paljonko meinasit puristussuhteeksi? Ihan tuhaa miettiä et ottaako venttiilit mäntiin yms. Jos moottoria virittää pitää kaikki asiat ottaa huomioon ja tehtävä sitten sen mukaan. Kolot on tehtävä mäntiin joka tapauksessa jos lohkosta otat sen verran pois että männät tulee tasan lohkon pinnan kanssa ja vaikka jos jonkun virinokan sinne laitat. Sitte kun on lohko ja männät valmiit, niin muokkaat lopuksi palotilan sopivan kokoiseksi / muotoiseksi ja madallat tarvittaessa myös kantta. Vakoi kansitiiviste kestää vaparissa 10,7:1 puristuksen hyvin.
ajattelin pamauttaa litistykset 11 pintaan ja laitaa lievän virinokan. kolojen teko mäntiin oli mulla muutenkin mielessä ja kysyisin että miten ootte tehny koloja mäntiin? miten oottee mitoittanu kolojen paikat?
laaborghin on paras
-
ATS 8x13
Kolojen paikkoja ei tarvitse mitata. Tyhjä kansi missä on ohjurit paikallaan ja venttiileistä tehdään terät. 2mm isommat terät kun mitä on moottoriin tulevat venttiilit. Ja kolojen max. syvyys 5mm. Ja kun tekee ilman kannentiivistettä niin kolo tulee vielä hitusen kauemmaksi venttiilin lautasen reunasta. Kannattaa tehdä ne terät sellaisista venttiileistä missä on pitempi varsi kun Ladan omissa. Helpottaa hommaa kun porakone jää kauemmaksi kannesta. Ja terän varteen joku säädettävä toppari, niin tulee koloista oikean syvyiset. Muulla konstilla ei kannata edes yrittää.